מוקד שירות 24/7 למעליות 03-6318163 | מכירות 052-7208866 | Hagit@berlinerltd.co.il

מוקד שרות 24/7 למעליות 03-6318163 | מכירות 052-7208866 | Hagit@Berlinerltd.co.il |

איך בוחרים חברת מעליות

דמיינו סיטואציה שהיא סיוט: אתם נכנסים לבניין המגורים שלכם, מחזיקים את הקטנטן על הידיים, נכנסים למעלית ולוחצים על הקומה שלכם – ובום! המעלית נתקעה. רק שזה לא חייב להיות. בעזרת חברת מעליות מהימנה, מקצועית ושירותית, תוכלו לסיים את הסיטואציה הזו בצורה החיובית ביותר, עם מינימום זמן המתנה, טכנאים יעילים וזריזים שיוציאו אתכם מהר מהמעלית, ויתקנו אותה במקום. איך מוצאים חברת מעליות כזו? הפרטים במאמר שלפניכם. 

במה תעסוק חברת מעליות?

אז מדוע יש צורך בקשר רציף עם חברת מעליות? במה בעצם עוסקת חברת מעליות ביום יום?

תחזוקת מעליות שוטפת

תחזוקת המעליות היא דבר חשוב מאין כמותו. מעליות שלא מתוחזקות באופן קבוע ורציף עלולות לפתח מגוון של בעיות, שיובילו לבעיות יעילות, פרקטיות ואף, חס וחלילה – בטיחות. וודאו כי המעלית מתוחזקת באופן רציף, ושהיא נבדקת באופן מקיף ע״י מקצוענים.

שיפוץ מעליות

אין סיטואציה מתסכלת יותר ממעלית שמפסיקה לעבוד, וסיטואציה מלחיצה יותר ממעלית שניכר כי משהו בה תקול. חברת מעליות מומלצת ורצינית תדע לפתור כל בעיה, ואף לבצע שיפוץ מעליות ישנות. 

שירות מעליות

חשוב שתמיד תהיה חברת מעליות המקושרת אליכם, שמספר הטלפון שלה נמצא בתוך המעלית, ושכולם יודעים איך לפנות אליה במידה וקורה משהו, או שיש צורך בתיקון יוצא דופן שלא כלול בתחזוקה השוטפת של המעלית. 

איך לבחור חברת מעליות מומלצת?

ישנן חברות רבות המציעות שירות הכולל תחזוקה ותיקון למעליות בכל רחבי הארץ. איך תדעו לבחור?

שירות

בחרו בחברה המעניקה סוגים רבים ומגוונים של שירות – מתיקון מעליות ותחזוקה שוטפת, לשדרוג מעליות קיימות ושיפוצן, והתקנת מעליות במרחבים שונים. ברלינר מעליות אף מומחים בהתקנת מעלונים ייחודיים לנכים במגוון של דגמים ומחירים, כך שתוכלו להפוך כל אזור לנגיש ובטיחותי עבורם. 

מקצועיות

חשוב לבחור בחברה מקצועית, מומחית לתחומה, לה צוות טכנאים מומחים שיהיו זמינים עבורכם בכל שעה, וישמחו לבוא ולתקן את הבעיה באופן יעיל ומהיר. זקוקים לחילוץ? אתם מכוסים – חברת ברלינר מעליות תדאג גם לחלץ אתכם במידת הצורך. 

בטיחות

כשמדובר במעליות – אסור לתת יד לחובבנים. בחרו חברת מעליות מומלצת הדוגלת בבטיחות ללא פשרות, העומדת בכל התקנים הרלוונטיים ומחזיקה בתעודות המתאימות. ברלינר מעליות עובדים תוך כדי הקפדה על כללי בטיחות מחמירים, ואף ידועים בשירותי החילוץ שלהם – זמן תגובה קצר, ושירות זריז ובטיחותי, בכל שעה ויום – גם בשבתות וחגים. 

ניסיון 

חשוב לעבוד עם חברה בעלת ניסיון רב בעולם המעליות, שנתקלה בכל הבעיות האפשרויות ויודעת איך להתמודד איתן, שמכירה את עולם שירות הלקוחות ויודעת להתנהל בצורה עניינית ויעילה.

מחירים אטרקטיביים

לא חובה לשבור חסכונות כל פעם שצריכים לתקן מעלית – כן כן, ניתן לקבל שירות מקצועי, מענה מהר, עם מגוון של אופציות לבחירתכם גם במחיר אטרקטיבי והוגן לכל כיס. ברלינר מעליות אפילו מעניקים שירות חילוץ חינמי!  

ברלינר מעליות – כל מה שתצטרכו ועוד

חברת ברלינר מעליות קיימת משנת 1990. היא ידועה בישראל בשל שירות מצוין ויעיל, מבאר שבע ועד נתניה, אחריות נרחבת ועבודה מקצועית ומהירה, בכל שעה ובכל יום. הם מעניקים תעודות אחריות על כל חלקי החילוף מתיקון המעליות, כך שאתם יכולים לישון בשקט בידיעה שאתם בידיים טובות. לחברה יש מוקד טלפוני אנושי הזמין 24 שעות ביממה, לכל צרה שלא תבוא, וצוותים מקצועיים ואדיבים שיפתרו כל בעיה, מורכבת ככל שתהיה. 

לסיכום 

חברת מעליות טובה, מהימנה ומקצועית יכולה להיות ההבדל בין מקרה מלחיץ ומצער לבעיה שנפתרת מהר ובקלות. בדקו את מה שמוצע לכם ובחרו בחברה אמינה, בעלת ניסיון ושירות מגוון ואדיב.

חברת ברלינר מעליות בע"מ- הינה חברת מעליות מורשה מטעם משרד העבודה להתקנה ושירות. חברת ברלינר קיימת למעלה מ-30 שנים ונותנת שירות לכל סוגי המעליות. חברתנו מתמחה באחזקת מעליות ומתן שירות מעליות 24 שעות ביממה, 7 ימים בשבוע וזמינים לכל קריאה.

תפריט נגישות