מוקד שירות 24/7 למעליות 03-6318163 | מכירות 052-7208866 | Hagit@berlinerltd.co.il

מוקד שרות 24/7 למעליות 03-6318163 | מכירות 052-7208866 | Hagit@Berlinerltd.co.il |

איך להתאים מעלית לבניין מגורים

איך להתאים מעלית לבניין מגורים?

בשנים האחרונות ישנו תהליך נפוץ ומקובל בתחום של בנייה ובניין והוא התאמה של מעלית לבניין מגורים קיים ועומד. ישנם לא מעט בנייני מגורים ישנים מאד שלא הותקנו בהם מעליות מעולם וכמובן שכיום מעלית אינה נחשבת למותרות, אלא לפריט חובה בבניין רב קומות. זו הסיבה שוועדי בתים ישנים רבים פונים אל חברות המציעות שירותים של בדק בית, כדי לקבל חוות דעת מקצועית והנדסית בנוגע לאפשרות להתאים מעלית בבניין המדובר.

חברות אלה מבצעות בדיקות מקיפות ויסודיות בבנייני מגורים בטרם אנשים מחליטים לעבור לגור בבניינים אלה. אנשי המקצוע שיבצעו את הבדיקות יוודאו שהקירות ומערכות החשמל, האינסטלציה, הצבע והשלד במצב טוב, אין בלאי גבוה מדי ואין תקלות או פגמים מהותיים שיש צורך לתקן ויעלו סכומים גדולים של כסף. אנשי מקצוע אלה גם יוכלו לתת את ההערכה האם בבניין הנבדק ניתן וכדאי להתאים ולהתקין מעלית חדשה ואיך יהיה הכי נכון לעשות זאת.

מה הקשר לחברות של בדק בית?

הסיבה אשר בגינה כדאי לפנות אל חברות אלה היא מפני שלעובדים המועסקים בהן יש ידע רב ורחב בתחומים רבים הקשורים לענף הבניין והבנייה – הנדסה, חשמל, התקנה ותכנון של מערכות מים וצנרת ועוד. הם יכולים לבצע בדיקות שאיש מקצוע אחר לא בהכרח יוכל והם הכתובת הנכונה לבדוק האם בבניין מגורים קיים מסוים אפשר להתאים מעלית או שאין הדבר אפשרי. את ההחלטה שלהם הם ייתנו בצורת מכתב או מסמך רשמי ומסודר שבו תופענה התשובות, כולל שרטוטים שונים ופירוט השיקולים שהובילו להחלטה כזו או אחרת.

במידה והתשובה חיובית, כלומר שניתן (ולכן כדאי) להתחיל את התהליך של התאמת מעלית – אנשי המקצוע של חברת בדק בית יוכלו לסייע בתכנון ובהחלטה אודות מיקום המעלית, הגודל שלה, מה יהיה מספר האנשים שהיא תוכל להכיל והמשקל המקסימלי שהיא תוכל לשאת ואיך בדיוק אפשר יהיה להתקין את החלקים שמהם מורכבת המעלית – גלגלת מסוע, משקולת, תא נוסעים וגם כמובן להחליט על סוג הדלתות שתהיינה מותקנות ועל העיצוב של לוח המקשים. כל אלה החלטות והתייעצויות שצריכות להיות מבוצעות על ידי אנשי מקצוע המומחים בשלל ענפי הבנייה והבניין וביחד תתקבל תכנית העבודה הטובה ביותר.

התאמת מעלית לבניין מגורים

כל בניין מגורים כיום צריך לפחות מעלית אחת. בין אם בבניין גרים אנשים מבוגרים, נשים בהריון, ילדים קטנים או בני נוער – החיים של כולם עשויים להיות משודרגים וטובים יותר עם הימצאותה של מעלית בבניין המיועדת לשימוש יומיומי וקבוע. כך יכולים הדיירים להחליט האם הם מעוניינים להשתמש במעלית או לעשות שימוש במדרגות, אך האפשרות של שימוש במעלית תמיד פתוחה ועומדת לרשותם. לסיכום, בעזרת בחינה מדוקדקת של התאמת המעלית לבניין, אפשר לקבוע מהי המעלית המתאימה לו ביותר.

מתעניינים בהוספת מעלית? קראו עוד מידע על כמה באמת עולה מעלית לבניין קיים >>

מחפשים השקעת נדל"ן משתלמת? קראו עוד על כך ועל הקשר למעליות במאמר הבא >>

תפריט נגישות