מוקד שירות 24/7 למעליות 03-6318163 | מכירות 052-7208866 | Hagit@berlinerltd.co.il

מוקד שרות 24/7 למעליות 03-6318163 | מכירות 052-7208866 | Hagit@Berlinerltd.co.il |

הכי בטוח במעלית

הכל על חידושי הבטיחות למעליות

מפחדים ממעליות? לא עוד! קראו כאן על האמצעים החדשים שמטרתם למנוע תקלות ולהעלות את רמת הבטיחות בעת השימוש במעליות.
המעליות החדשות המותקנות ברבי קומות ובבנייני משרדים מתוכנתות לבטיחות מרבית. המעליות מצוידות במספר רב של אמצעי בטיחות שמטרתם לא רק למנוע תקלות אלא לטפל בהן בהקדם ולאפשר חזרה מהירה לשגרת הפעילות. האמצעים הם

חיישן תנועה למניעת נעילת דלתות

החיישנים מזהים את תנועת האדם המבקש להיכנס או לצאת מהמעלית, או במקרה בו הוא עומד בסמוך לדלתות, ומונעים סגירתן באופן אוטומטי. החיישנים מסוגלים להגיב במהירות ומבטיחים כניסה ויציאה בטוחה מהמעלית.

לחצן פתיחת דלת חיצוני ופנימי

אמצעי נוסף לשליטה בדלתות המעלית הוא לחצן הפתיחה הידני. בניגוד לחיישנים האוטומטים, כאן נדרשת פעולה אנושית לפתיחת הדלתות מתוך המעלית או מחוצה לה.
בפנים המעלית מדובר בלחצן פשוט הדומה ליתר הלחצנים, כאשר הלחצן החיצוני מיועד לכבאים ואנשי תחזוקת המעלית, ונדרש מפתח בכדי להשתמש בו. מיועד בעיקר לפתיחת הדלת באופן יזום במקרה שהיא נתקעת בין שתי קומות, או נפתחת חלקית בלבד.

מצלמות אבטחה המותקנות במעלית

נהוג להתקין מצלמות אבטחה במעלית בכדי לאפשר תקשורת נוחה עם הנוכחים בה, במקרה של תקלה. באמצעות מצלמות אלה ניתן להבחין בנוכחים, במספרם ובמצבם.
המצלמה מתעדת את הנעשה במעלית וצילומיה משמשים לעיתים כהוכחה משפטית, זאת במידה ובעל העסק עמד בהתחייבותו וציין כי המעלית מצולמת, באמצעות שלט המוצב בכניסה לבית העסק.
מצלמות האבטחה הנפוצות למעליות הן מסוג "כיפה", כאשר מרביתן מותקנות באופן הסמוי מן העין. המצלמות האיכותיות מספקות תמונה ברזולוציה גבוהה ואודיו.

קו טלפון פנימי המקושר למרכזיית חירום

אמצעי נוסף ליצירת קשר עם הנוכחים במעלית בשגרה ובחירום הוא קו טלפון פנימי. במרבית המעליות החדשות ניתן לתקשר באמצעות קו הטלפון המקשר בין הנוכחים במעלית לבין מוקד החירום של חברת המעליות ו/או לטלפון המוצב בלובי הבניין לקבל מענה אנושי. בבניינים רבי קומות הקו מקושר לעיתים גם עם משרדו של הסופרווייזר בבניין.

תאורת חירום

חידוש גם בתחום תאורת המעליות – בכל פעם שהמעלית נתקעת ותאורת החירום שבה נדלקת, מוארת נורת האזהרה גם מחוץ למעלית, כך שהעוברים והשבים יוכלו להבחין באות המצוקה ולהזעיק את טכנאי המעליות. החידוש החיובי מאפשר גם לאנשים בעלי מוגבלויות להתריע בעת הצורך ולקבל סיוע מהיר

נו, מרגישים בטוחים יותר?

האמצעים שהזכרנו פועלים יחדיו בכדי לאפשר חווית שימוש נוחה לעולים ויורדים, ולהבטיח את שלומם. גם אם אינכם מסוגלים לשדרג את המעלית העסק או להתקין בה מעלית משוכללת, מומלץ לרכוש תאורת חירום איכותית ולהתקין קו פנימי, באמצעות חברות למיגון העסק.

תפריט נגישות