מוקד שירות 24/7 למעליות 03-6318163 | מכירות 052-7208866 | Hagit@berlinerltd.co.il

מוקד שרות 24/7 למעליות 03-6318163 | מכירות 052-7208866 | Hagit@Berlinerltd.co.il |

המלצות לשמירה על אחזקה נכונה בבנייני מגורים

המלצות לשמירה על אחזקה נכונה בבנייני מגורים

בבנייני המגורים גרים דיירים רבים, רווקים, משפחות, ילדים ובעלי חיים. המטרה של כולם היא שיהיה נעים לחיות בבניין זה, אף כל פי שלפעמים מדובר בדיירים רבים מאד במגדלי המגורים הגבוהים אשר נבנים בשנים האחרונות.

אחזקה נכונה של המעליות במבני המגורים

אנשי האחזקה אשר מטפלים בבניין מקדישים תשומת לב רבה לציוד הציבורי אשר משמש את כלל הדיירים. אחת מנקודות התורפה בכל בניין הן המעליות, וזאת לאור השימוש הרב בהן לאורך כל היום. לכן, יש לבצע באופן שוטף אחזקת מעליות.

חברת השירות של המעליות מבצעת בהן בדיקות אחזקה באופן שוטף בכל פרק זמן אשר נקבע מראש. הטכנאים המיומנים בודקים את תקינותם של כל החלפים כמו כפתורי הלחיצה, המנוע, אופן פעולתם של חלקי החילוף האקוטיים כמו רצועות הגלגלת, פתיחה תקינה של הדלתות, חיוניותה של העינית בציר הדלת ועוד.

במקרה של תקלה, הדיירים קוראים לטכנאים כדי שיתקנו בעיה ספציפית במעלית אשר מונעת את פעילותה כמו תקלה בדלת, בעיה חשמלית או כל תקלה אחרת. כאשר מבצעים באופן תדיר את הביקורות הטכניות ואחזקת מעליות, כמות התקלות פוחתת באופן משמעותי.

מעבר לכך, וועד הבית או חברת הניהול מוודאים כי אחת לשישה חודשים מגיע לבניין מהנדס בודק אשר מבצע בדיקה מעמיקה של כל ההיבט הבטיחותי, ובהתאם לכך הוא מאשר את השימוש במעלית או מחליט להשבית אותה, עקב תקלה אשר מסכנת את השכנים.

לא אחת נתקעים שכנים במעלית עקב הפסקת חשמל או תקלה לא צפויה ובמקרים הללו אין ברירה אלא לקרוא לטכנאי השירות, כדי שיגיעו לחלץ את הדיירים מהמעלית התקועה.

תחזוקה נכונה של לובי הבניין

בלובי הבניין קיים ציוד משותף של כל דיירי הבניין כמו ריהוט, תיבות דואר, תריסים ועוד. אנשי האחזקה בודקים באופן סדיר את תקינותו של כל הציוד לרווחת הדיירים.

אם רואים שקיימים תריסים שבורים במיקומים שונים ברחבי הלובי, הם מזמינים איש מקצוע כדי שהוא יבצע תיקון תריסים. איש שירות זה מגיע למקום כאשר ברשותו כל חלקי החילוף הנדרשים כמו מנגנונים, מתלים, תריסים חלופיים ועוד.

הוא עובר באופן סיסטמטי על פני כל התריסים ובכל אחד מהם הוא מחליף את מה שנחוץ. במקום כל התריסים השבורים הוא מתקין תריסים חדשים בצבע זהה, כך שאף אחד לא ישים לב כי מדובר בפסים חדשים.

איש מקצוע אשר עוסק בכך שנים רבות הוא מיומן בכך ולכן מבצע עבודה מקצועית ביותר של תיקון תריסים וכל התקלות שהיו תוקנו בו במקום. אנחנו ממליצים על אמיר תריסים לתיקון תריסים בלובי הבניין. לחברה 20 שנות ניסיון, שירות מקצועי ואדיב וצוותים בפריסה ארצית.

המסקנה הכללית היא שיש לבצע תחזוקה מונעת כדי לשמר את יופיו ואת תקינותו של הבניין ואם נוצרת תקלה, הצוות מטפל בכך ללא דיחוי או מזמין את אנשי המקצוע הרלוונטיים כמו אינסטלטור, טכנאי מעליות, מתקן תריסים ועוד.

תפריט נגישות