מוקד שירות 24/7 למעליות 03-6318163 | מכירות 052-7208866 | Hagit@berlinerltd.co.il

מוקד שרות 24/7 למעליות 03-6318163 | מכירות 052-7208866 | Hagit@Berlinerltd.co.il |

הקשר בין מעלית וערך הדירה

הקשר בין מעלית וערך הדירה

קיימים לא מעט פרמטרים שיכולים להשפיע על ערך הדירה. בין היתר מדובר במספר החדרים, בגיל הדירה, במפרט שלה ובשכונה שבה היא נמצאת. גם מספר כיווני האוויר ומספר הקומה משפיעים על ערכה, כאשר לכל הפרמטרים הללו ניתן להוסיף, ללא ספק, גם את עובדת קיומה של מעלית בבניין – או את אי קיומה. ככלל, דירות בבניין ללא מעלית יהיו בעלות ערך נמוך יותר לעומת דירות זהות לחלוטין (בגודל, בכיווני אוויר, במפרט וכו') שמצויות בבניין עם מעלית. ככל שמדובר בדירה שנמצאת בקומה גבוהה יותר, כך יביא קיומה של מעלית לעליית ערך גבוהה ומשמעותית אפילו יותר.

שירות התקנת מעליות

בבניינים רבים שנבנו לפני שנים לא שמו דגש על חשיבותה של מעלית. באותן השנים לא יוחס ערך רב לאיכות החיים מבחינה זו (כפי שלא דאגו לקיום חנייה צמודה לכל דירה). כיום, מעלית נתפסת כבעלת ערך מיוחד מבחינת עליה באיכות החיים ובאיכות המגורים. משום כך, יש לה יכולת להעלות את ערך הדירה במידה ניכרת, ולכן קיים ביקוש של ממש לשירות של התקנת מעליות בבניינים ישנים.

חברות מעליות מקצועיות יכולות כיום למצוא פתרונות הנדסיים וטכנולוגיים שיאפשרו הוספת מעלית כמעט לכל בניין, לא משנה מתי הוקם. לכן, כשמחליטים להתקין מעלית פשוט צריך לפנות לחברה מתמחה, שביצעה מספר גדול של פרויקטים להוספת מעליות או לשדרוג מעליות קיימות. זהו צעד מפתח להעלאת ערך הדירה, והוא מתאים לא רק למי שמבקש לשפר את איכות חייו אלא גם למי שרוצה למכור את הדירה במחיר הרבה יותר גבוה או למי שמבקש להשכיר את הדירה בתשואה משופרת.

לקראת תועלת משופרת

כל מחירון דירות מראה שדירה בבניין עם מעלית שווה יותר מדירה בבניין ללא מעלית. אך מה שמחירון דירות לא יראה הוא את העובדה שהתקנת מעלית חדשה מצריכה השקעה מסוימת. אכן, השקעה בהתקנה של מעלית חדשה אינה הולכת ברגל, אך מדובר בהשקעה שמחזירה את עצמה ובגדול.

קראו עוד על כמה באמת עולה מעלית לבניין >>

ההבדל בין שווי הדירה ללא מעלית לבין שווי הדירה לאחר התקנת מעלית עולה בהרבה על עלות ההתקנה. זאת, עוד לפני שלוקחים בחשבון את השיפור באיכות החיים כאשר מתבטל הצורך לעלות ולרדת במדרגות בימים חמים – עם סלי הקניות, עם הילדים הקטנים וכיוצא באלה. מעלית הצמודה לדירה גם נושאת עמה תועלת נוספת, כאשר סחירות הדירה עולה. דירה עם מעלית נמכרת יותר מהר או מושכרת מהר יותר, וזאת גם כאשר המחיר המבוקש גבוה יותר.

קראו עוד מידע על התקנת מעלית והשקעות נדל"ן מניבות נוספות במאמר הבא >>

רוצים לדעת איך להעלות את ערך הדירה בעזרת עיצוב פנים נכון של הבית? היכנסו לבלוג לעיצוב פנים של Basic Living, שם תמצאו שלל טיפים מגניבים ומועילים.

תפריט נגישות