מוקד שירות 24/7 למעליות 03-6318163 | מכירות 052-7208866 | Hagit@berlinerltd.co.il

מוקד שרות 24/7 למעליות 03-6318163 | מכירות 052-7208866 | Hagit@Berlinerltd.co.il |

השקעות נדלן שישדרגו את איכות חייכם

השקעות נדל"ן שישדרגו את איכות חייכם

הריבית הנמוכה במשק והבורסה התנודתית הובילו לכך שמשקיעים רבים בוחרים באפיקי השקעות שונים בתחום הנדל"ן. ענף הנדל"ן בארץ נחשב למשתלם במיוחד ומאפשר גם למשקיעים קטנים ליהנות מאפיק משתלם ואטרקטיבי ומאפשרות ליהנות מתשואה יחסית גבוהה. כאשר משקיע ישראלי מחליט להשקיע בנדל"ן, עליו ללמוד את הנושא לעומק ולבדוק מהן האפשרויות הקיימות, בהתאמה ליכולותיו הפיננסיות. לדוגמה, קיימת אפשרות להשקיע בפריפריה, בפרויקט תמ"א 38, לרכוש נכסים מניבים, לרכוש מגרשים במיקומים שונים וכיוצא בזה.

השקעות בנדל"ן לשדרוג איכות החיים

אם גם אתם בחרתם להשקיע בנדל"ן כדי ליהנות מתשואה גבוהה ומשדרוג איכות החיים ורמת החיים שלכם ושל בני משפחתכם, כדאי לכם ללמוד את הנושא היטב, לבחון לעומק מגמות בתחום הנדל"ן המקומי ולשקול את כל האופציות המתאימות לכם. כשמחליטים על השקעה בנדל"ן, כדאי לדעת כי קיימת אפשרות להפוך ליזמים בפרויקט תמ"א 38 וליהנות מתשואה משתלמת במיוחד.

עליכם לאתר בניין ישן העומד בתנאי תוכנית המתאר לתמ"א 38, ובאמצעות שיפוץ הבניין ותוספות כמו לובי, הוספת מעלית חדשה או הסופת מעלון חדש, הרחבת הדירות הקיימות עבור הדיירים והחלפת תשתיות ישנות, תוכלו לקבל אפשרות קוסמת במיוחד לבנות בבניין עוד שתי קומות ולמכור את הדירות החדשות במחיר גבוה. כך תוכלו ליהנות מרווח נאה שישדרג משמעותית את חייכם ויוכל למנף אתכם קדימה כמשקיעי נדל"ן מנוסים.

אפשרות נוספת היא לרכוש מבנה ישן במיקום אטרקטיבי, בעיר מרכזית או בפריפריה, במקום בו קיים ביקוש גבוה לנכסים. ערי הצפון מתאפיינות במגמת התחדשות ובנייה. מגוון דירות למכירה בטבריה עשויות להוות השקעה מצוינת. באמצעות רכישת הבניין ניתן לשפץ אותו, להוסיף מעלית חדשה כדי להעלות משמעותית את ערך הנכס בהשקעה לא גבוהה, וכך ניתן להשכיר או למכור דירות בבניין במחיר גבוה, מאחר שיהיה ביקוש רב לנכסים בבניין מושקע ומשופץ עם מעל

ייעוץ וליווי מקצועי

יש בישראל חברות נדל"ן רבות המציעות למשקיעים ליהנות מאפיק השקעה משתלם ואטרקטיבי במינימום סיכונים. באמצעות חברת נדל"ן אמינה ומקצועית, ניתן לאתר נכס ישן אותו ניתן לשפץ, להרחיב ולשדרג עם מעליות ועם תוספות בנייה, לרכוש מגרשים במיקומים אטרקטיביים עם היתר בנייה או בלעדיו, לרכוש דירות בפריפריה במחיר זול ולהשכיר אותן לאחר שיפוץ, לרכוש בנייני משרדים במקומות בעלי ביקוש רב, לשפץ את הבניין, להוסיף או לשפץ את המעלית, את הלובי ואת חזית המבנה, ולנהל את הנכס לבד או באמצעות חברת ניהול המתמחה בכך.

למעשה, גם בסכומים קטנים של 30,000 דולר – 50,000 דולר ניתן להתחיל להשקיע בנדל"ן. יש אפשרות לגייס את המימון באמצעות הלוואות אטרקטיביות בבנקים או מחברות מימון ואשראי חוץ בנקאי, ולמעשה – כל אדם יכול להפוך למשקיע נדל"ן וליהנות מתשואה גבוהה, מאפשרות לממש את הנכס שרוכשים בעוד מספר שנים ברווח נאה, ויש עוד מגוון אפשרויות להשקיע בנדל"ן וליהנות משדרוג משמעותי.

תפריט נגישות