מוקד שירות 24/7 למעליות 03-6318163 | מכירות 052-7208866 | Hagit@berlinerltd.co.il

מוקד שרות 24/7 למעליות 03-6318163 | מכירות 052-7208866 | Hagit@Berlinerltd.co.il |

התקנת מעלונים בבתי אבות ודיור מוגן

התקנת מעלונים בבתי אבות ודיור מוגן

בני גיל הזהב מהווים קהל חשוב ביותר עבור מגוון אינסופי של מטרות. כאשר אדם מגיע לגיל מסוים, באמצעות דאגה לבריאותו בתחומים מסוימים ניתן להאריך את תוחלת חייו באופן משמעותי וגם לשפר מאוד את איכות חייו. ניתן לשער כי מדובר בסיבה המרכזית לתוחלת החיים הארוכה בישראל: רמה גבוהה של רפואה טיפולית ומונעת, לצד יצירת תנאי מגורים נאותים בכל מקום, גם במסגרת הציבורית (גישה לנכים, מעליות וכיוצא באלה) ובעיקר בסביבות של דיור מוגן, המיועדות בדיוק לשם כך – יצירת תנאי מגורים נאותים לקשישים. בני משפחה רבים דואגים לטובת קרוביהם ופונים לשירות ייעוץ לבחירת בית אבות או דיור מוגן, על מנת למצוא את הפתרונות הטובים ביותר.

התקנים חשובים שהופכים את המגורים בדיור מוגן לפשוטים יותר

אנשים רבים בגיל הזהב מאופיינים בהגבלות מסוימות ומינוריות יחסית, שהתגברות עליהן בצורה פרקטית יכולה לתרום לתחושה החיובית ולהתנהלות יומיומית תקינה. לדוגמא, מעלונים בקומות שונות בבתי אבות עשויים לסייע למבוגרים לצאת לטיולים באופן יומיומי, מה שתורם מאוד לבריאות המוטורית, מחזק את המערכת החיסונית, משפר את איכות החיים החברתית, ובטווח הארוך – מאפשר חיים ארוכים ומאושרים יותר. על מנת לנצל את היתרונות של הטכנולוגיה המודרנית בדיור מוגן ובבתי אבות, מומלץ לפנות לשירותי ייעוץ בבחירת בית אבות או דיור מוגן.

מדוע מוסדות אלו צריכים להשקיע בהתקנת מעלונים?

כאמור, התקנת אמצעים שונים שנועדו להקל על בני גיל הזהב מהווה גורם חשוב ביותר בשיפור איכות החיים שלהם ובשרידותם לטווח הארוך. אף על פי שלא כל המוסדות מתפקדים בצורה המתחשבת בגורמים אלה, שיפור איכות חיי המטופלים מהווה פרט חיוני בפעילות, משום שזה עשוי ליצור שם טוב למקום ולהניב תגובות חמות וחיוביות מצד קרובי המשפחה של הדיירים. עם זאת, מדובר גם בתרומה לעובדי המקום, משום שככל שדיירי הדיור המוגן עצמאיים יותר – כך כולם מרוויחים יותר, והמטפלים במקום יכולים להקדיש את עצמם לטיפול מניעתי וכן להענקת תשומת לב אישית רבה יותר לכל אחד מהדיירים ולא לעסוק ב"כיבוי שריפות" שנוצרו עקב נגישות לקויה של המבנה.

למידע נוסף על חשיבותם של מעלונים לבעלי מוגבלויות לחצו כאן.

התקנת מעלונים – שדרוג מיידי של המוסד

בכל ייעוץ לבחירת בית אבות או דיור מוגן יציינו בפניכם כי מעלונים ומתקנים נוספים בבית האבות מעניקים למקום ציון הרבה יותר גבוה, באופן מידי. פעמים רבות תוספת זו מתבצעת לצד שיפורים נרחבים נוספים הנערכים במקום, והדבר מאפשר לא רק לשפר את איכות חייהם של הדיירים במקום, אלא גם להבטיח תפקוד הרבה יותר טוב לכל המעורבים בפעילות במוסד לגיל הזהב – לדיירים, לבני משפחותיהם ולצוות העובדים.

תפריט נגישות