מוקד שירות 24/7 למעליות 03-6318163 | מכירות 052-7208866 | Hagit@berlinerltd.co.il

מוקד שרות 24/7 למעליות 03-6318163 | מכירות 052-7208866 | Hagit@Berlinerltd.co.il |

חשיבותו של המעלון

חשיבותו של המעלון כחלק מהנגשת הבית

מעלון מהווה את הדרך של נכים רבים להתנייד במרחב הביתי ולהגיע לכל המפלסים באופן עצמאי. הוא מעלה את איכות החיים של הסובלים מפגיעות גפיים, אידיאלי לגיל הזהב ומהווה את אחד הפרמטרים החשובים ביותר בכל תהליך הנגשה מוצלח. כך שאם אתם נמצאים במהלך תהליך ההנגשה, כדאי שתקראו את הכתבה הבאה.

אלטרנטיבה לכל גרם מדרגות פנים דירתי

כחלק מהנגשת הבית, חייבים להתחשב בגרם המדרגות הקיים בתוך הדירה ולהציב אלטרנטיבה שתשתמש את כל דיירי הבית. מעלון מדרגות לנכים מאפשר לנצל את האזור הקיים למעבר בין קומות ולהתאים אותו לצרכים הבריאותיים של כל נכה. בעזרת ניצול חכם של שטח זה וששימוש בטכנולוגיות השיקום האחרונות, ניתן לטפל באחד המקומות המאתגרים ביותר בדירה ולאפשר עצמאות רבה יותר לכל נכה.

מענה אמיתי לצרכים של כל בעל מוגבלות

מעלון מדרגות לנכים וגם מעלית ביתית מהווים מענה אמיתי לאחד הצרכים החשובים ביותר של כל נכה או בעל מוגבלות – מעבר בין קומות. מכיוון שמעלון זה מותאם למי שמתנייד בכיסאות גלגלים, נעזר במקל הליכה או משתמש בהליכון קבוע, הוא משלים באופן אופטימלי כל תהליך של הנגשה. יתרה מכך, כמו המעקות שמוצבים בדירה, גם כאן ניתן לקבוע את הגובה של כל חלק ולהתאים אותו לצרכים אובייקטיבים של כל מגבלה בריאותית קיימת.

פתרון טכנולוגי שמגדיל את רמת העצמאות

מעלון איכותי לנכים מאפשר ליצור את הסביבה התומכת ביותר לכל נכה ולהעניק לו עצמאות מלאה בתוך הבית. ניתן לבחור בין מעלון אשר מאפשר עלייה וירידה של אדם אחד לבין מעלון מדרגות לנכים אשר זקוקים למלווה אישי. כך שמדובר בפתרון שמשלב בין צרכים בריאותיים לבין צרכים הנדסיים ואשר מותאם בקלות לחלל אשר עומד לרשותכם.

הקפדה על בטיחות מלאה

מכיוון שהמעלונים החדשים צריכים לעמוד בסטנדרטים של מכון התקנים ולזכות בתו תקן מקומי, הם בטוחים להפעלה ולשימוש ממושך, בנוסף חשוב לדאוג תמיד לתחזוקתן של המעליות. יחד עם זאת, ממש כמו לשאר אביזרי הנגישות, גם להם יש משקל סף שאין לחצות אותו. לכן כחלק מתהליך ההנגשה – חשוב להתאים את סוג המעלון לבעל המגבלה ולקחת בחשבון גם את המשקל של כיסא הגלגלים.

שילוב מהיר בתהליך ההנגשה

עוד פרמטר שכדאי לקחת בחשבון הוא מהירות ההתקנה של כל מעלון ביחס לשאר אביזרי ההנגשה. למעשה, אם עד לפני כמה שנים היה מדובר בהליך ארוך, בשנים האחרונות מדובר על תהליך קצר יותר, משום שאין כל צורך לחצוב פיר חדש. במילים אחרות, אפשר להתקין את המעלון בדיוק בזמן שמתקינים את כל התמיכות האחרות ולהגיע למצב שהבית יונגש באופן מלא בזמן קצר.

לסיכום, מעלון איכותי נחשב לחלק אינטגרלי מהנגשה של כל בית. הוא מאפשר לכל בעל מוגבלות לעלות ולרדת בין כל הקומות שבבית ולכן הוא מומלץ לכל מי שגר בבית דו מפלסי וסובל מבעיה בריאותית אשר אינה מאפשרת לו להשתמש בגרם המדרגות הקיים.

תפריט נגישות