מוקד שירות 24/7 למעליות 03-6318163 | מכירות 052-7208866 | Hagit@berlinerltd.co.il

מוקד שרות 24/7 למעליות 03-6318163 | מכירות 052-7208866 | Hagit@Berlinerltd.co.il |

טיפים חשובים לבחירת חברה לאחזקת מעליות

מחפשים חברה לאחזקת מעליות? אם כן, הגעתם אל המקום הנכון.

בחירת חברת מעליות היא משימה שאתם חייבים לבצע תוך מתן תשומת לב לפרטים הקטנים, ובעיקר תוך בדיקה מדוקדקת של החברה עצמה. רבים אינם מבינים את החשיבות של אחזקת מעליות ומנסים לבחור בחברה המציעה להם את המחיר הזול ביותר מבלי לבדוק כלל את החברה או את השירות שהיא מעניקה. החשיבות של אחזקת מעליות חשובה מאוד. בסופו של דבר, אם המעלית לא תתוחזק בצורה נכונה, בעיות רבות עלולות לצוץ בה, ומצבים מסכני חיים עלולים לקרות. לכן, לפני שאתם מתלהבים ממחיר זול – בדקו מה אתם מקבלים תמורתו, מיהי החברה המציעה לכם את המחיר הזה, מה כלול במחיר (ואולי אפילו יותר חשוב: מה אינו נכלל בו) ועוד פרטים רבים וחשובים אשר יאפשרו לכם לדעת האם מדובר בחברה מקצועית מספיק או לא.

בדיקה של החברה

בשלב הראשון, לפני בחירת חברת מעליות, יש לבדוק היטב את החברה בה אתם עומדים לבחור. בדקו האם היא עובדת על פי החוק עם כל האישורים והתקנים הנדרשים, בדקו לאילו לקוחות היא מעניקה שירות ונסו לקבל המלצות וחוות דעת מהלקוחות הללו. בדקו כמה שנים היא עוסקת בתחום (וככל שהיא ותיקה יותר כך יותר טוב) וכמובן – קבעו פגישת היכרות בה תוכלו לפגוש את הצוות של החברה פנים מול פנים, לשאול כל שאלה שעולה על דעתכם ולקבל את כל המידע לו אתם זקוקים לפני ביצוע הבחירה.

בנוסף, חשוב מאוד לבדוק את אנשי הצוות של החברה אשר יעבדו מולכם. לעיתים קרובות מנהלי החברה מותירים רושם מקצועי ואמין, אך הצוות שלה אינו מספיק מקצועי או אדיב ואתם עלולים להיתקל בבעיות רבות בזמן קבלת השירות מאנשי הצוות הללו, דבר שישפיע על החוויה שלכם מהשירות וכן ישפיע באופן ברור על איכות השירות ועל איכות העבודה שתבוצע על ידי אותם אנשי צוות.

בדיקה של השירות

לאחר שתבחנו את החברה עצמה, בדקו את השירות שהיא מציעה ומה כלול בהצעת המחיר שהיא נותנת לכם. בדיקה של השירות שתקבלו מהחברה תאפשר לכם לדעת כי בסופו של דבר תקבלו מחיר משתלם והוגן אשר כולל את כל מה שאתם זקוקים לו: בדיקות תקופתיות קבועות, מענה לקריאות שונות בעת הצורך במהירות רבה, מתן חלקי חילוף במידת הצורך ועוד.

ואם כבר הזכרנו חלקי חילוף – לא כל חברה כוללת אותם בהצעת המחיר, וגם אם כן – חברות רבות מגבילות את הסכום המיועד לחלפים. לכן, עדיף לכם לשלם מעט יותר בתשלום השנתי או החודשי על אחזקת המעלית אך לקבל אחריות על חלקי חילוף ללא הגבלה. כך, אם תצטרכו להשתמש בחלק חילוף שעשוי להיות יקר מאוד – אתם מכוסים.

תפריט נגישות