מוקד שירות 24/7 למעליות 03-6318163 | מכירות 052-7208866 | Hagit@berlinerltd.co.il

מוקד שרות 24/7 למעליות 03-6318163 | מכירות 052-7208866 | Hagit@Berlinerltd.co.il |

טיפים לבחירת המעלון הנכון

טיפים לבחירת המעלון הנכון

מעלון הוא שמו המקצועי של מעלית ביתית, המשמשת כאמצעי הובלה נוח לדיירים ממפלס למפלס. פעמים רבות, המעלון הביתי נחוץ ממגוון סיבות, פרקטיות ואסתטיות כאחד. בבתים ובמקומות מגורים בעלי מפלסים מרובים, ההתניידות ברחבי הבית והשימוש במגרמי המדרגות הרבים עשויים לגרום לאי-נוחות: עייפות, סרבול, קושי ממשי בניידות במצבים מסוימים, קשיים בהובלת רהיטים, במעברי דירה ומגוון מצבים נוספים.

המעלונים המצוינים, החזקים והבטוחים שלנו הם בעלי כושר הרמה של 250 ק"ג, המותאמים אישית לשלושה אנשים בממוצע או לאדם בכסא גלגלים ומלווה, במידות של 1300X1000 מ"מ. אנו מציעים פתרונות ניידות נוספים, כמו דגמי מעלונים רחבים יותר במידות של 1500X1000, ובכושר הרמה של עד 400 ק"ג. אם אתם אנשים המעוניינים במעליות שיובילו יותר מ-3 אנשים, או יותר משני אנשים בכסא גלגלים, או סתם מעלית רחבה, אסתטית, נוחה ובטוחה – הגעתם למקום הנכון.

הנה מספר טיפים שיעזרו לכם לבחור את המעלון שמתאים לכם:

  1. אם אתם מחפשים מעלון שיוביל אתכם מקומה לקומה בתוך הבית, בעל כושר נשיאה של עד 3 אנשים או 2 אנשים כשאחד מהם נמצא בכסא גלגלים – המעלון האנכי שלנו הוא לגמרי בשבילכם.
  2. אם אתם מחפשים מעלון מחוץ לבית או בתוכו שיוביל אתכם בין שני מפלסים או שתי תחנות קצה, בגובה של עד 4 מטרים – אז מעלון אנכי ללא פיר הוא הפתרון שתפור עליכם.
  3. אם אתם מעוניינים במעלון בתוך הבית שיוביל אתכם מגרם מדרגות אחד לאחר, מעלון המדרגות שלנו לנכים הוא אופציה מצוינת.

    התקנת מעלונים ממגון סוגים שונים היא דרך מצוינת לשיפור איכות החיים באמצעות פתרון נוח, קל ובטוח לניידות מהירה ברחבי הבית. תוכלו לשפץ את הקומות בביתכם בקלות, לנוע מהקומות העליונות למטבח, ואם חלילה תתקלו בקושי פיזי לנוע ממקום למקום, המעלון יהיה שם לשירותכם. ברלינר מעליות מציעים מגוון מעלונים אסתטיים באיכות מעולה ומצוינת העומדים בתו התקן הישראלי לבטיחות, שמספקים פתרון נוח, קל ובטוח לצד ליווי ושירות בזמינות יום-יומית של 24/7. בברלינר מעליות מדברים תכלס – כי באנו להרים

תפריט נגישות