מוקד שירות 24/7 למעליות 03-6318163 | מכירות 052-7208866 | Hagit@berlinerltd.co.il

מוקד שרות 24/7 למעליות 03-6318163 | מכירות 052-7208866 | Hagit@Berlinerltd.co.il |

טיפים לשמירה על מעלית

איך תשמרו על המעלית בבניין שלכם?

בבנייני מגורים רבים בארץ מותקנת מעלית המשדרגת את איכות החיים ומאפשרת לדיירים להגיע בקלות ובנוחות לכל הקומות והדירות, גם לדירות הממוקמות בקומות הגבוהות. המעלית נמצאת בשימוש תכוף לאורך רוב שעות היום, אך במיוחד בשעות הבוקר כאשר המבוגרים הולכים לעבודה והילדים יוצאים לבתי הספר. בשעות אחה"צ והערב המעלית עובדת שעות נוספות כיוון שדיירים חוזרים לביתם, מגיעים חזרה אחרי קניות וסידורים וגם הילדים חוזרים מחוגים, מחברים ומפעילויות שונות אחרות.
כדי לשמור על תקינות המעלית וכדי להבטיח כי הדיירים יוכלו לעשות בה שימוש בכל עת וללא חשש מתקלות, חשוב לדאוג לתחזוקה שוטפת על ידי חברה מקצועית ואמינה המתמחה בנושא ומחויבת לתקנים המחמירים והקפדניים ביותר בתחום. לפניכם מספר טיפים לשמירה על המעלית ולמניעת תקלות מיוצרות העלולות להשבית אותה

מהירות התגובה של המעלית

בכל פעם ששמים לב כי מהירות התגובה של המעלית משתנה יש ליצור קשר עם חברת מעליות מוסמכת המתמחה בתחזוקת מעליות. לכן, בפעם הבאה שאתם מגלים כי דלת המעלית נפתחת בקושי רב או באטיות, המעלית מגיעה תוך זמן ארוך לא כתמול שלשום או המעלית נתקעת בין הקומות או מגיבה באטיות, במקרים אלה יש לקרוא מיד לטכנאי מעליות. כדאי לדעת כי במקרים רבים איתור תקלה יחסית קטנה בזמן הינה סימן לתקלה גדולה ומורכבת יותר אך איתור הבעיה בזמן יחסוך במקרים מסוימים את עלות התיקון.

ביקורת קבוע לפחות פעם בשנה

החוק בארץ מחייב להזמין חברה לתחזוקה מעליות המורשית לבצע ביקורת. יש להקפיד על ביקורת לפחות פעם בשנה אך מומלץ לחתום על הסכם לביקורת אחת לכמה חודשים, או לפחות פעמיים בשנה.

איתור בלאי במעלית

בכל פעם שאתם משתמשים במעלית כדאי להיות קשובים לאופן התפקוד שלה, וחשוב לשים לב לבלאי כמו כפתורים שיצאו מכלל שימוש, קירות מתקלפים, חוט חשמל גלויים, רעשים וצלצולים, ריפוד מרוט ועוד. מומלץ להזמין חברה מקצועית לתיקון הבלאי כאשר ישנם מקרים בהם בלאי חיצוני הנראה לעין מעיד על בעיה חבויה ורק טכנאי מנוסה יוכל לאתר זאת באמצעות מכשור מתקדם וידע הנמצא ברשותו.

תפריט נגישות