מוקד שירות 24/7 למעליות 03-6318163 | מכירות 052-7208866 | Hagit@berlinerltd.co.il

מוקד שרות 24/7 למעליות 03-6318163 | מכירות 052-7208866 | Hagit@Berlinerltd.co.il |

יתרונות המעלית במעבר דירה

יתרונות המעלית במעבר דירה

מעבר דירה הוא פרויקט המצריך מאיתנו הכנות רבות ושואב מאיתנו אנרגיות לא מעטות. בין אם מדובר בהעברת דירה שלמה או בהעברת מספר פריטים מצומצם יחסית, מעבר מוצלח מתחיל בתכנון נכון של ההעברה כולה. חברת הובלות איכותית ואמינה יכולה להקל על התהליך ולבצע את המשימה על הצד הטוב ביותר, כך שכל הפריטים יגיעו במהרה ובביטחה לדירה החדשה שלנו.

תכנון מקדים

לפני המעבר, ניתן לנקוט במספר פעולות אשר יתרמו להצלחתו ויהפכו אותו לחוויה נעימה ומסודרת. ארגון ציוד האריזה מבעוד מועד, עריכת רשימה מסודרת של הפריטים והקרטונים המועברים, סגירת חוזה מול שירות הובלה איכותי, ארגון לו"ז מסודר של מעבר ופריקה, לקיחת יום חופש מהעבודה – אלו הם רק חלק מהפעולות שיהפכו כל מעבר דירה למאורגן, יחסכו לכם זמן, תקלות והוצאות בלתי צפויות, ויתרמו לשקט הנפשי ולנוחות שלכם.

יתרונות המעלית במעבר

מלבד הפן הבטיחותי, שיפוץ מעלית מייפה את חזות המעלית ומתאים אותה לשאר הבניין, משפר את נראות הבניין ואף מעלה את שווי הנכס. ריענון מראה המעלית יכול להיעשות על ידי החלפת חיפוי קירות המעלית, חידוש ה-PVC, תיקון הנירוסטה, השיש והזכוכית, החלפת מראות והתקנת ריצוף חדש, עם אפשרות להוספת עיצוב דקורטיבי לתקרה, מה שיוביל למעבר בין קומות להיות נעים ומהנה הרבה יותר.

לסיכום

כל מי שעבר דירה אי פעם יודע כי אחד מהסעיפים הנפוצים אשר ביכולתם להקפיץ את מחיר ההעברה משמעותית הוא הסעיף הנוגע למעלית. העברה מדירה בקומה גבוהה ללא מעלית, או העברה לדירה בבניין בלי מעלית, נחשבת לעבודה קשה יותר ופחות בטיחותית עבור חברת הובלות ועל כן התעריפים עבורה גבוהים יותר, ובצדק.

בדרך כלל, עד קומה שלישית ללא מעלית, המחיר נשאר פחות או יותר זהה לקומה הראשונה, בהתאם למה שסגרתם בתנאי ההובלה. אולם, מקומה רביעית ומעלה המחיר עולה, וכמובן שיש לעדכן מראש את חברת ההובלה שלכם. עוד חשוב לזכור כי גם אם יש בביתכם מעלית, לעיתים בעת המעבר מתגלים כל מיני חפצים ורהיטים שגדולים מכדי להיכנס למעלית ואף אינם יכולים להידחף בגרם המדרגות. במקרים כאלו, חברה מקצועית יכולה להציע הובלה עם מנוף או מעלית משא מיוחדת אשר תשמור על הרהיטים הגדולים. אולם, הובלה מסוג זה מייקרת משמעותית את כל העניין וכשהיא אינה מתוכננת מראש זה עלול להיות לא נעים. לכן, במידה ויש לכם דברים גדולים בבית אל תחשבו פעמיים – מדדו אותם עם מטר, וכמו כן מדדו את כל המעברים והמעליות שיעמדו בדרכם של המובילים.

חושבים על התקנת מעלית בבניין קיים? קראו את כל המידע על המחירים בעבור התקנת מעלית בבניין קיים במאמר הבא >>

עברו למאמר הבא וגלו כיצד התקנת מעלית יכולה להיות השקעת נדל"ן שתניב לכם כסף רב >>

תפריט נגישות