מוקד שירות 24/7 למעליות 03-6318163 | מכירות 052-7208866 | Hagit@berlinerltd.co.il

מוקד שרות 24/7 למעליות 03-6318163 | מכירות 052-7208866 | Hagit@Berlinerltd.co.il |

כל מה שצריך לדעת על התקנת מעלונים לבעלי מוגבלות

כל מה שצריך לדעת על התקנת מעלונים לבעלי מוגבלות

בעלי מוגבלויות אשר אינם גרים בבתים צמודי קרקע זקוקים למעלית איכותית בכדי ליצור ניידות מקסימלית ואפשרות קלה לצאת מביתם. בכדי לאפשר לכם לעשות בחירה חכמה ולבחור במעלית שמתאימה לצרכים שלכם כתבנו מדריך מפורט אשר מסביר את כל מה שאתם צריכים לדעת לפני שאתם רוכשים מעלית ביתית חדשה.

התאמת מעלית ביתית לדירות בעלות מספר מפלסים

עבור דופלקסים רבים, התקנה של מעלון פנימי יכולה להיות פתרון של ממש. חשוב לדעת שבניגוד למעלית שמצויה בבניין מגורים ומצריכה חודשים של עבודה, התקנת מעלון לוקחת ימים ספורים ונחשבת לפתרון מהיר לצרכים של בעלי מוגבלויות רבים.

בניית מעלית ביתית על אזור גרם המדרגות

כדאי לדעת שניתן להפוך גרם מדרגות למעלית איכותית ללא צורך בשיפוצים רבים. על ידי ניצול השטח הקיים והסרת מדרגות הבטון, ניתן להתקין מעלית ביתית שתענה על הדרישות שלכם. כיום ישנן מעליות אשר נבנות באופן מודולרי על אזור גרם המדרגות ואינן מצריכות שיפוצים גדולים ושינויים ארכיטקטוניים במבני הדירה.

גודל המעלית והתאמתה לנשיאה של כיסא גלגלים

כדאי להתאים את גודל המעלית לסוג המגבלה או לליווי של מבוגר נוסף בכל עלייה וירידה. כיום ישנם שפע של מעליות אשר מותאמות לעלייה של מבוגר עם כיסא גלגלים או לעלייה של עד שלושה מבוגרים בו זמנית, ולכן יש חשיבות רבה בבחירה של מעלית בגודל המתאים לצרכים שלכם.

תפריט נגישות