מוקד שירות 24/7 למעליות 03-6318163 | מכירות 052-7208866 | Hagit@berlinerltd.co.il

מוקד שרות 24/7 למעליות 03-6318163 | מכירות 052-7208866 | Hagit@Berlinerltd.co.il |

למה חשוב לבצע איטום לפיר מעלית

למה חשוב לבצע איטום לפיר מעלית?

איטום פיר המעלית חשוב למניעת סדקים בקירות החיצוניים ולמניעת הצטברות מים, כתמי רטיבות, התפתחות כתמי עובש ופטריות וחדירת מי תהום. ברוב הבניינים, פיר המעלית ממוקם מתחת לפני האדמה וכתוצאה מכך עלולים מי תהום לחדור לפיר ולהוות סכנה של ממש. כמו כן, במרבית הבניינים פיר המעלית כולל מבנה חיצוני מעל גג הבניין וקירות החדר חשופים לגשם, לחות וחום, ולפיכך עלולים הקירות לסבול מפגעי רטיבות והתפתחות של עובש, כמו גם מסדקים הנוצרים כתוצאה מכיווץ והתרחבות הבטון בגלל שינויי טמפרטורה וכתוצאה מבלאי עם הזמן. לכן, איטום פיר המעלית חשוב ומונע סכנת חיים, התחשמלות ונזק לתשתיות המעלית והמבנה. ראוי לבצע אותו כחלק מאחזקת המעלית.

איטום איכותי ויעיל

את האיטום של פיר המעלית יש לבצע רק על ידי חברת מעליות מקצועית ובעלת ניסיון עשיר בתחום. נציג מטעם החברה יגיע לבדוק את פיר המעלית על מנת לאתר מפגעים כמו סדקים וכתמי רטיבות ועובש, ובהתאם למבנה פיר המעלית ואפשרויות הגישה – ימליץ על הפתרון הנכון והמתאים ביותר. ישנם מקרים בהם לא ניתן לבצע את העבודה, אלא באמצעות צוות סנפלינג מקצועי המיומן בעבודות איטום. כמו כן, יש מקרים בהם ניתן לבצע רק איטום חיצוני של הקירות החשופים לפגעי מזג האוויר כאשר בתחתית פיר המעלית ניתן לרוב לבצע את עבודת האיטום רק מבפנים.

ישנן מגוון שיטות וחומרי איטום, ולכן חשוב לפנות רק לחברה מקצועית ומנוסה בתחום. צוות החברה יבצע את איטום פיר המעלית באמצעות חומרים איכותיים בלבד ובשיטות מתקדמות כמו הזרקת, הדבקת ו/או התזת חומרי דבק ואיטום. בין חומרי האיטום הנפוצים ניתן למנות דבק אפוקסי, חומרים ביטומניים, חומרים צמנטיים או אקריליים לאיטום, יריעות ביטומניות לאיטום קירות, גגות ורצפות, יריעות PVC  ועוד.

מניעת כתמי רטיבות, עובד וחדירת מים

כאמור, איטום לפיר המעלית חשוב כדי להגן על חיי הדיירים והמשתמשים במעלית. איטום נועד למנוע חדירת מים דרך קירות חיצוניים, רצפת הפיר או דרך הגג, ולמניעת התפתחות כתמי רטיבות ועובש. מים החודרים לפיר המעלית עלולים לגרום נזק בלתי הפיך לתשתיות המעלית והמבנה, והם עלולים לגרום לסכנת התחשמלות. מים החודרים לפיר המעלית מתנקזים מטה לתחתית הבור וקיימת גם סכנת הצפה והרס תשתיות

תפריט נגישות