מוקד שירות 24/7 למעליות 03-6318163 | מכירות 052-7208866 | Hagit@berlinerltd.co.il

מוקד שרות 24/7 למעליות 03-6318163 | מכירות 052-7208866 | Hagit@Berlinerltd.co.il |

למה שיפוץ מעליות הוא נדבך קריטי בבניין

למה בעצם צריך לשפץ מעלית??!

זה לא סוד שמעלית משופצת משרה ביטחון על הדיירים. מדובר בכלי שינוע אשר עלול לסבול מבלאי בתדירות גבוהה וכאשר יש בלאי רב ואופציית התיקון אינה מספקת, יש צורך בשיפוץ מקיף של המעלית עצמה.

במידה ואתם רוצים שהדיירים שלכם ירגישו בטוחים להשתמש במעלית, שיפוץ שלה הינו עניין קריטי ביותר שיכול גם לשפר את איכות החיים בבניין – מה שחשוב אף יותר בבניינים גבוהים. חשוב גם לבחור בחברה המתאימה לנושא כדי להבטיח בטיחות מרבית. אז במה שיפוץ מעלית כרוך? במאמר זה, נרחיב קצת בנושא.

הפן הבטיחותי

שלומם של הדיירים (ושלכם) צריך להיות אצלכם במקום הראשון, ומעלית ישנה ובלויה עלולה לסכן את הדיירים ולגרום חלילה, לפגיעות בנפש.

השיפוץ גם עוזר למעלית להיות בטוחה יותר, מהירה יותר ויעילה יותר – והחלפת החלקים הבאים תאפשר למעלית לעבוד בצורה חלקה יותר:

לוח הפיקוד, כבלים ייעודיים, בקרי מהירות, דלתות הפיר והמעלית והחלפת מכונות ההרמה.

שיפוץ או החלפה של חלקים אלו יבטיח לכם שהמעלית תעבוד בצורה הרבה יותר בטוחה ולחוויית מגורים נוחה וטובה יותר

הפן האסתטי

מלבד הפן הבטיחותי, השיפוץ האסתטי מייפה את חזות המעלית ומתאים אותה לשאר הבניין, משפר את נראות הבניין ואף מעלה את שווי הנכס. ריענון מראה המעלית יכול להיעשות על ידי החלפת חיפוי קירות המעלית, חידוש ה-PVC, תיקון הנירוסטה, השיש והזכוכית, החלפת מראות והתקנת ריצוף חדש, עם אפשרות להוספת עיצוב דקורטיבי לתקרה, מה שיוביל למעבר בין קומות להיות נעים ומהנה הרבה יותר.

לסיכום

המעלית הינה חלק בלתי נפרד מהבניין, ולכן שמירה על מעלית משופצת חשובה ביותר. יחד עם זאת, חשוב גם לבחור את החברה המתאימה לכך, מכיוון ששיפוץ מעלית הוא שירות יקר הדורש ידע ומיומנות רבה.

בנוסף, חשוב שלחברה שבה תבחרו יהיה ניסיון רב בנושא והיא תהיה שירותית ככל האפשר, זאת כדי להבטיח שהשיפוץ יעשה על הצד הטוב ביותר וכולם יצאו מרוצים – על אחת כמה וכמה בנושא רגיש שכזה.

רוצים לשפץ את המעלית? אנו בברלינר מעליות מתמחים בשדרוג, תיקון ושיפוץ מעליות מכל הסוגים – השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם או חייגו: 052-7208866.

תפריט נגישות