מוקד שירות 24/7 למעליות 03-6318163 | מכירות 052-7208866 | Hagit@berlinerltd.co.il

מוקד שרות 24/7 למעליות 03-6318163 | מכירות 052-7208866 | Hagit@Berlinerltd.co.il |

מה עושים בתחזוקה שוטפת ומי מספק שירות אחזקת מעליות

מה עושים בתחזוקה שוטפת ומי מספק שירות אחזקת מעליות?

מה חשוב לדעת על מעליות תקינות? האם תחזוקה שוטפת למעלית חייבת להתבצע כל שנה? אולי כל חצי שנה? אנחנו מזמינים אתכם להיות צרכנים חכמים ובטוחים, שיודעים בדיוק מתי צריך לקרוא לאנשי תחזוקת המעליות של המבנה ולקרוא את המאמר הבא.

בניגוד לכל מיני חלקי מכאניקה בבית, את המעלית לא נשמן בעזרת שמן 40WD. בכדי לוודא שהמעלית מתוחזקת הכי נכון והכי בטוח, שירותי תחזוקת מעליות יעבדו תחת התקנים הכי קפדניים ומחמירים. מעליות חייבות להיות בטוחות ומתוחזקות. אז מי מתחזק אותן? לרוב, על כל מעלית תוכלו לראות מדבקה מודבקת, עליה קיימים הפרטים של החברה המתחזקת את המעלית.

מתי קוראים לשירותיה של חברת מעליות מומלצת?

עדים לתקלה, לקלקול או לרעשים מאיימים? בהחלט מומלץ ליידע את חברת המעליות. שימו לב, חשוב לזכור שבמקרים מסוימים, תקלה פשוטה במעלית עלולה להוביל לתקיעה ארוכת שעות. לרוב ועל פי חוק מרפי הנודע לשמצה, בדרך כלל באותן שעות תקיעה גם יהיו אנשים בתוך המעלית.

אז כיצד נמנע מכל כאבי הראש המיותרים האלו? קודם כל, חשוב לדעת שתחזוקת מעליות משתנה ממעלית למעלית. בעוד שישנן מעליות מסוימות אשר יצריכו תחזוקה שנתית בלבד, יהיו מעליות אחרות אשר יצריכו תחזוקה בתדירות גבוהה יותר.

תחזוקת מעלית משא לעומת מעלית בניין מגורים

לרוב, מעליות משא יזדקקו לתחזוקה הרבה יותר תדירה, היות והן עובדות הרבה יותר קשה, סוחבות יותר משקלים, פועלות מסביב לשעון וכדומה. במהלך תחזוקה שוטפת של מעליות, אנשי התחזוקה עוברים על כל החיבורים השונים, מוודאים כי החלקים הדורשים שימון אכן משומנים, מחזקים ברגים וחיבורים שהתרופפו במהלך השנה האחרונה ועוד.

אין ספק, שירות מעליות מקצועי יוביל לתחזוקה טובה יותר של המעלית. אחזקת מעליות מחייבת את כל הכלים והידע שיש לחברת המעליות, בה תוכלו להסתייע גם אם היא לא החברה שהתקינה את המעלית במבנה. במילים אחרות, אם אתם כרגע מקבלים שירות מעליות שאינו מספק אתכם, אתם תמיד יכולים לעבור לחברת מעליות אחרת.

שירותי מעליות ישנות וחדישות

חברת מעליות מומלצת תתחזק עבורכם מעליות ישנות וחדשות גם יחד. באופן זה, גם אם אתם לקוחות של חברת מעליות מסוימת כבר 20 שנים, תמיד יהיה מומלץ לשקול לעבור לשירות אחר (במקרים בהם השירות אינו מספק).

שימו לב, בכל מקרה יהיה צורך לוודא כי החברה המטפלת במעלית המבנה, היא חברה שאכן מוסמכת לתחזק מעליות מטעם משרד העבודה.

תפריט נגישות