מוקד שירות 24/7 למעליות 03-6318163 | מכירות 052-7208866 | Hagit@berlinerltd.co.il

מוקד שרות 24/7 למעליות 03-6318163 | מכירות 052-7208866 | Hagit@Berlinerltd.co.il |

מעלונים – הזווית העסקית

מעלונים – הזווית העסקית

מעלון הוא שמו המקצועי של מעלית ביתית, המשמשת כאמצעי הובלה נוח לדיירים ומבקרים ממפלס למפלס. פעמים רבות, המעלון הביתי נחוץ ממגוון סיבות, פרקטיות ואסתטיות כאחד. אם אתם בעלי עסק, בעלי סניף גדול או בניין מגורים רב-קומות, אתם בוודאי מבינים את חשיבותם הקריטית של המעלונים – מסיבות פרקטיות ואסתטיות כאחד.

חשיבותם העסקית והחברתית של המעלונים

אם אתם בעלי עסק שסניפיו משתרעים על פני מספר קומות, אתם בוודאי ערים גם לחשיבותם העסקית של המעלונים עבור הלקוחות שלכם: באמצעותם הם יוכלו לבקר בין קומה לקומה, להחשף למוצרי בית העסק שלכם וכך להגדיל את סל הקניות הממוצע שלהם מביקור לביקור. גם חווית הקניה שלהם תשתפר, מאחר שהביקור בבית העסק, שמלכתחילה נושא אופי צרכני, יהפוך לחיובי, קליל ונטול מאמץ לעומת ביקור המצריך שימוש פיזי במדרגות בכל מעבר בין קומה לקומה. זכרו שככל שחיוכו של הלקוח גדול יותר, כך גם עגלת הקניות שלו עשויה לגדול.

מבחינה חברתית, זכרו שקיים חוק לפיו בתי עסק המספקים שירות לציבור צריכים להיות נגישים לאנשים בעלי מוגבלויות. רכישה והתקנה של מעלונים איכותיים מספקת מענה נרחב לצורך הזה, ומנגישה את בית העסק שלכם גם לצרכנים בעלי מוגבלויות, או כאלו המתקשים להשתמש במדרגות ברמה כזו או אחרת. כך אתם מרוויחים פעמיים: אתם ובית העסק שלכם נשמעים לחוק ומכבדים את קהל לקוחותיכם המגוון, וקהל היעד של הלקוחות הפוטנציאליים שלכם גדל כאשר הם מבינים שבית העסק שלכם מקבל אותם בברכה. כך, כשבית העסק שלכם נגיש לבעלי מוגבלויות, גם מחזור הרווחים שלכם עשוי לגדול.

חשיבותם האסתטית של המעלונים

פרט לחשיבותם הפרקטית, המעלונים מחזיקים בתפקיד אסתטי, המהווה חלק בלתי נפרד מהמכלול הויזואלי של בית העסק שלכם. נראות אסתטית ונעימה לעין, המתעצמת באמצעות בחירת המעלון הנכון המתאים לצרכים העסקיים שלכם, תורמת לחוויית הקניה או הביקור של הלקוח. חוויה חיובית כזו, בתורה, תעצים גם את כוח הקנייה של הלקוח, שיהיה מוכן להשקיע בנדיבות בבית העסק שלכם כתוצאה מחוויה כזו.

למה "מעליות ברלינר"?

המעלונים המצוינים, החזקים והבטוחים שלנו הם בעלי כושר הרמה של 250 ק"ג, המותאמים אישית לשלושה אנשים בממוצע או לאדם בכסא גלגלים ומלווה, במידות של 1300X1000 מ"מ. אנו מציעים פתרונות ניידות נוספים, כמו דגמי מעלונים רחבים יותר במידות של 1500X1000, ובכושר הרמה של עד 400 ק"ג. אם אתם אנשים המעוניינים במעליות שיובילו יותר מ-3 אנשים, או יותר משני אנשים בכיסא גלגלים, או סתם מעלית רחבה, אסתטית, נוחה ובטוחה – הגעתם למקום הנכון.

ברלינר מעליות מציעים מגוון מעלונים אסתטיים באיכות מעולה ומצוינת העומדים בתו התקן הישראלי לבטיחות, שמספקים פתרון נוח, קל ובטוח לצד ליווי ושירות בזמינות יום-יומית של 24/7 ובמחיר ללא תחרות. בברלינר מעליות מדברים תכלס – כי באנו להרים.

חברת מעליות

תפריט נגישות