מוקד שירות 24/7 למעליות 03-6318163 | מכירות 052-7208866 | Hagit@berlinerltd.co.il

מוקד שרות 24/7 למעליות 03-6318163 | מכירות 052-7208866 | Hagit@Berlinerltd.co.il |

מעלית ביתית – כיצד זה עובד ולמי זה מתאים

מעלית ביתית – כיצד זה עובד ולמי זה מתאים?

כאשר אנשים עומדים לקראת תכנון ועיצוב הבית, הם מקפידים לחשוב על מגוון פרמטרים חשובים, אך לא פעם מתעלמים מהאפשרות להפוך את החיים להרבה יותר נוחים, ולו באמצעות התקנת מעלית. מדוע? ובכן, לצד העובדה שאנשים עושים שימוש מרובה במעלית מדי יום, עדיין הקונספט של מעלון ביתי (מעלית ביתית) עשוי להיתפס מעט חריג, או לחלופין כאופציה השמורה רק לעשירון העליון.

החיים הטובים

הגיע הזמן להבין שכיום ניתן למצוא הרבה יותר אנשים שמנצלים את האפשרות להתקין בביתם מעלית ביתית, כך שהם זוכים לנצל הרבה יותר את הקומה העליונה, הם זוכים בהקלה משמעותית בכאבי הברכיים, הם זוכים להעלות את ערך הבית, הם זוכים ליהנות מתוספת מרשימה (ומאוד פרקטית) וחשוב מכל – הם זוכים ליישר קו עם נפלאות הקדמה.

מכאן, שהטמעת מעלון ביתי כבר אינה שמורה רק לעשירון העליון, אלא גם לבתים בעלי מספר מפלסים, לנכים הזקוקים לפתרונות נגישות ובאופן כללי – לאנשים שאוהבים את החיים הטובים.

נגישות לצד כלכליות

כיום, כאשר רמת החיים עולה ובהתאמה אנשים חיים יותר שנים, יהיה זה אך הגיוני להתאים את הבית לאוכלוסייה המבוגרת, כך שבמקום לעבור לבית בעל מישור אחד, ניתן להישאר באותו בית ולהפוך אותו להרבה יותר נגיש. כמו כן, כיום, כאשר מעמד הביניים התחזק והדור של היום כן יודע להשקיע בעצמו ולפרגן לעצמו, ניתן למצוא שיותר ויותר אנשים בוחרים ליהנות מהתקנת מעלית ביתית, ובטח כאשר לוקחים בחשבון שההשקעה תתגלה עד מהרה כרווחית ביותר, ולו רק כי בתים פרטיים שכוללים מעלית זוכים לייקר את ערך הבית בלא פחות מ-15%.

עולים קומה

תרצו נתונים מספריים? ובכן, כיום ניתן למצוא שיש למעליות ביתיות מחירים אטרקטיביים במיוחד, כך שבאופן גס נגדיר שהעלות נעה בין 80 ל-100 אלף ש"ח, כאשר יש תוספות נוספות שיש לקחת בחשבון, כגון בניית פיר (כל עוד מדובר בתוספת לבית קיים). אז מה עומד מאחורי המחיר ואיכות החיים שהמעלית הביתית מביאה עמה?

מדובר במעלית שמראש מיועדת עבור בתים פרטיים, מכאן שהפיר אינו צריך להיות גדול כמו בבניין רב קומות, ובנוסף, המעלית מופעלת באמצעות מערכת הידראולית – עובדה שמונעת את הצורך בחדר מכונות. יתר על כן, לאלו מכם שחוששים בנוגע לעיצוב הבית, נציין שכיום ניתן להזמין מעלית לבית בהזמנה אישית, כך שניתן לשלוט על אופי החיפוי, על הגודל, על המיקום וכדומה.

כאשר מדובר בבניית בית חדש, הרי שמראש ניתן לשלב את המעלית בעיצוב הכללי, כך שהמעלית רק תתמוך בו ותעשיר את התוצאה הכללית.

רוצים פרטים נוספים על מעלית ביתית? צרו קשר עוד היום ונשמח לתאם פגישת ייעוץ!

תפריט נגישות