מוקד שירות 24/7 למעליות 03-6318163 | מכירות 052-7208866 | Hagit@berlinerltd.co.il

מוקד שרות 24/7 למעליות 03-6318163 | מכירות 052-7208866 | Hagit@Berlinerltd.co.il |

מתי כדאי להתקין מעלית בבניין קיים

מתי כדאי להתקין מעלית בבניין קיים?

מעבר להשבחת הנכס באחוזים משמעותיים, התקנה של מעלית בבניין מגורים הופכת את החיים לכל כך הרבה יותר נוחים, עד שפשט לא תבינו איפה היה כל העונג הזה עד היום. אז מתי מומלץ להתקין מעלית בבניין?

גם מעליות הן מוצרים אשר סובלים מבלאי, וכולנו מכירים את המעליות הישנות שנתקעות מספר פעמים בשבוע. אין ספק, מעלית תקינה בבניין, משמע חיים נוחים יותר. גם אם אנחנו ממש חובבי כושר מושבעים, הרבה יותר נחמד להגיע ב-21:00 הביתה עם קניות בידיים ולהיכנס למעלית זריזה. במקרים מסוימים מעליות עשויות להתקלקל באופן תדיר מדי, מה שאפילו מחייב את ההחלפה של המעלית כולה. במקרים אחרים, ניתן כמובן גם להתקין מעליות בבניינים ישנים ולהשביח את הנכס. מיותר לציין, אך בכל זאת נדגיש כי התקנת מעלית בבניין מחייבת את כל הבדיקות המקיפות הכרוכות בדבר.

אחזקת מעלית והתקנה בבניין ישן

אין ספק כי במקרים רבים, התקנה של מעלית הולכת בד בבד עם שיפוץ כללי של הבניין. חברת מעליות מומלצת תספק לכם שירות מקצועי וזריז למעלית, אך כדאי להזכיר שמעליות חדשות בדרך כלל לא אמורות להצריך איזושהי אחזקה חריגה.

כשמתקינים מעלית חדשה במבנה, בדרך כלל הפגישות שלכם עם חברת המעליות יהיו לטובת בדיקות תקופתיות, אחזקה תקופתית וכדומה. במידה ומותקנת בבניינכם מעלית שאינה ישנה, אך זקוקה לחידוש או לשיפוץ, ישנם פתרונות רבים בהם תוכלו להסתייע.

חידוש מעלית, שיפוץ או החלפת מעלית?

התקנת מעלית מתבצעת על ידי אנשי מקצוע מומלצים בלבד, זה ברור ואין על כך ויכוח. מדובר בבטיחות שלכם ושל המבקרים בבניין, כך שחובה לבחור חברת מעליות מומלצת ומקצועית. במידה ומדובר בשיפוצים או חידושים קוסמטיים של המעלית, שירות למעליות יכלול גם את זה.

אחזקת מעלית מחייבת תמיד את ההסתכלות של אנשי המקצוע על היבטים בטיחותיים, כך שהסיכויים להיתקע במעלית יצטמצמו. במידה והמעלית ישנה, יש לקחת בחשבון שאתם כמובן תוציאו יותר כסף על אחזקת המעלית.

התקנת מעלון במבנים

התקנת מעלון תוביל לשיפור ניכר בנוחיות שלכם. במקרים רבים מעלונים מותקנים בביתם של נכים ואנשים מבוגרים, אך אפשר למצוא המון בתים פרטיים עם מעלון, שבעליהם החליטו להשביח את הנכס.

אין ספק כי מדובר גם בנושא עיצובי. התקנת מעלון מחייבת כמובן גם אחזקה של מעלון. שירות תחזוקה של מעלונים ינתן לכם על ידי חברת המעליות אשר התקינה את המעלון. יחד עם זאת, חשוב לזכור שיש באפשרותכם לבחור חברת מעליות אחרת עבור התחזוקה (בכל מקרה בו אינכם מרוצים מהשירות הנוכחי).

תפריט נגישות