מוקד שירות 24/7 למעליות 03-6318163 | מכירות 052-7208866 | Hagit@berlinerltd.co.il

מוקד שרות 24/7 למעליות 03-6318163 | מכירות 052-7208866 | Hagit@Berlinerltd.co.il |

סוגי המעליות השונים

סוגי המעליות השונים – יתרונות וחסרונות

ההתפתחויות הטכנולוגיות של השנים האחרונות מאפשרות להתאים באופן מדויק את המעלית הנכונה לכל צורך. בזכות המבחר הגדול וההיצע העשיר, ניתן לבחור את המעלית המתאימה לדרישות הייחודיות שלכם. הנה כמה מהאופציות העיקריות העומדות לרשותכם, לצד היתרונות והחסרונות של כל מעלית

מעלית ביתית

היתרון הגדול של מעלית ביתית מתבטא בהתאמה שלה למבחר של בתים וביכולת שלה להפוך את חווית המגורים לנוחה יותר. היא מהווה תחליף של ממש לעלייה בגרם המדרגות ומאפשרת שהייה נוחה יותר בבתים בעלי מספר מפלסים. יחד עם זאת, היא לא מתאימה לכל בית וזהו למעשה החיסרון הבולט שלה. התקנת מעליות מסוג זה דורשת יצירה של פיר גדול, התאמה לדרישות הבטיחותיות המחמירות והוספה של גרם מדרגות לשעת חירום.

מעלית של שבת

היתרון העצום של מעלית של שבת טמון בהתאמה שלה לקהל המסורתי ובשימוש החכם שלה בטכנולוגיות מתקדמות. ההתאמה בין הדרישות ההלכתיות לצרכים האמיתיים של בתי מלון וגורדי שחקים, הפכו אותה לפופולרית במיוחד. מאידך, חשוב לזכור שכל שיפוץ מעליות מסוג זה מחייב הבנה עמוקה של המנגנון החשמלי אשר מרכיב אותן – עניין אשר עלול להתבטא גם במחיר השיפוץ של כל מעלית וגם במשך העבודה.

מעלית לבעלי מוגבלויות

אין צורך להכביר במילים אודות היתרונות שמספקת כל מעלית שכזו לאיכות החיים של בעלי מוגבלויות. היא מאפשרת להם עצמאות גדולה יותר וניידות רבה יותר. יחד עם זאת, היא לא מתאימה לכל מבנה והעלויות של הביטוח שלה עלויות להרתיע רוכשים רבים. מכיוון שיש להתאים את המעלית לצרכים הייחודיים של כל מוגבלות, יש צורך לשפץ כל מעלית באופן אחר. החל מהתאמה לכיסא גלגלים ועד להתאמתה להליכונים, חשוב ליצור מענה ייחודי לכל דרישה.

מעלית לבנייני מגורים

מעלית לבנייני מגורים הפכה לצורך של ממש עבור כל מי שגר בקומות העליונות. מלבד הנוחות שבשימוש הקבוע במעלית, יש כאן גם יתרון כלכלי מובהק. למעשה, ניתן לומר שבבניינים שבהם הותקנה מעלית, הדירות לא רק שומרות על ערכן אלא אף מגביהות אותו. החיסרון הבולט, נובע מהצורך להגיע להסכמה בעניין התקנת המעלית. דיירים רבים יוותרו על העניין בכדי למנוע חוסר נעימות זמנית ויעדיפו להמשיך את חייהם בבניין ללא מעלית.

לסיכום, לכל סוגי המעליות יש את היתרונות ואת החסרונות אשר מאפיינות אותן. על ידי בחירה במעלית הנכונה, תזכו לעלייה משמעותית בערך הדירה ובאיכות החיים של כל  אחד מדיירי הבניין.

תפריט נגישות