מוקד שירות 24/7 למעליות 03-6318163 | מכירות 052-7208866 | Hagit@berlinerltd.co.il

מוקד שרות 24/7 למעליות 03-6318163 | מכירות 052-7208866 | Hagit@Berlinerltd.co.il |

על שיפוץ ותיקון מעליות

כל מה שרציתם לדעת על שיפוץ ותיקון מעליות

שיפוץ ותיקון של מעליות נחשב לתחום התמחות ייחודי (כמו גם תחזוקה של מעלית) ולדרך שלכם לזכות בביטחון שמגיע לכם. יחד עם זאת, חשוב לדעת שלא כל חברה מוסמכת לבצע שינויים במבנה המעלית או בארכיטקטורה המכאנית שלה ולכן צריך לשים לב לעמידה בתקנים הרגולטורים ולראות אישורים מתאימים הרבה לפני שאתם מבצעים את ההזמנה. הנה כל הדברים שתמיד רציתם לשאול על שיפוץ ותיקון של מעליות ולא היה לכם את מי לשאול.

שיפוץ מכאני והחלפה של הדרוש בחלקים מקוריים

חשוב לדעת שמעבר לבדיקה הדו שנתית של כל מעלית, מומלץ להקפיד על שיפוץ תקופתי של מעליות הבניין. בעזרת החלפה של מדחס המעלית, הלוח האלקטרוני או הדלתות הקיימות, אפשר להגיע לבטיחות גבוהה יותר. כדאי גם לדעת שניתן להחליף את מרבית חלקי המעלית בחלקים של היצרן המקורי. למרות שלעיתים יש לבצע הזמנה מחו"ל של כל חלק, זה בהחלט שווה את הזמן ומשתלם באספקט התקציבי.

שיפור המראה האסתטי של כל מעלית

למרות האמור לעיל, שיפוץ מעליות מתייחס גם לאספקטים הוויזואליים של המעלית. על ידי שיפוץ מסיבי אפשר להקנות לכל מעלית מראה חדש יותר ולהפוך את איכות החיים של דיירי הבניין לגבוהה יותר. ניתן לצבוע את הדלתות, להחליף את התאורה הקיימת וכמובן שאת אריחי הרצפה או השטיחים השונים. וכל זאת, במחיר נמוך בהרבה מרכישה של מעלית חדשה ומבלי להתפשר על הבטיחות שמגיעה לכל דייר בבניין.

תיקון על פי הסטנדרטיים המתקדמים בעולם

חשוב לדעת שבכל הנוגע לבטיחות שלכם, אסור להתפשר על פחות מהטוב ביותר. חשוב שכל שיפוץ או שירות למעליות יתבצע על פי הסטנדרטיים המתקדמים בעולם ועל פי הדרישות של הרגולטור המקומי. קיימים שורה של תקנים בתחום אשר מחייבים כי חומרי הגלם יתאימו לצרכים של שינוע מספר של אנשים ויספקו להם את ההגנה שמתאימה להם בגובה רב. לכן בכל שיפוץ מעליות, חשוב שתבחרו בחברה שתענה על הצרכים שלכם ותציג את האישורים המתאימים.

הקפדה על בדיקת מקדימה ויישום תקני של תוכנית עבודה

כל שירות למעליות מחייב הבנה של השרטוטים הראשוניים ויצירה של תוכנית עבודה מסודרת. חשוב לשים לב לתיקונים קודמים שנעשו במעלית ולבדוק שאכן לא בוצעו שינויים בפיר או חפירות שאינן מצוינות בטפסים הרשמיים. לכן, שימו לב שמצב המעלית תואם את ההדמיות השונות וכי שיפוץ המעלית יתבצע על פי תוכנית עבודה שבדקתם ואישרתם. אחרת, אתם מסכנים את בריאותכם ואת בריאות הדיירים האחרים בבניין שלכם.

תפריט נגישות