מוקד שירות 24/7 למעליות 03-6318163 | מכירות 052-7208866 | Hagit@berlinerltd.co.il

מוקד שרות 24/7 למעליות 03-6318163 | מכירות 052-7208866 | Hagit@Berlinerltd.co.il |

פתרונות ההנגשה למעליות

פתרונות ההנגשה העדכניים בתחום המעליות

עבור רבים, קיים הכרח בפתרונות הנגשה עדכניים עבור מעליות ואנשים אלו, הכוללים בין היתר גם אוכלוסיות מהגיל השלישי ולוקים בבריאותם הפיזית ברמות שונות, זקוקים לכך שייצרו בעבורם נגישות אידיאלית בעזרת מעלונים, מעליות נגישות בעלות טכנולוגיות חדישות ומתקנים שונים.

פתרונות הנגשה, מעלונים, עבור מי הם מיועדים?

למעשה, פתרונות הנגשה משמשים רבים מאיתנו ולא רק אנשים אשר מתמודדים עם קשיים פיזיים כאלו ואחרים. בדרך כלל, הנגשה של מעליות נעשית כאשר הלקוח מבקש לנוע ברחבי הבית ו\או המוסד הציבורי ללא קושי וניתן להתקין מעלונים מסוגים שונים על גבי משטחים, על מדרגות, על מדרגות מפותלות ועוד. מעלון הוא פתרון יעיל ביותר עבור מי מאיתנו אשר צריכים להתנייד ברחבי מבנה כזה או אחר עם כיסא גלגלים. היות ומעלונים עשויים חומרי גלם חזקים ביותר, אשר בנויים "להתמודד" גם עם תנאי מזג אוויר קשים, ניתן להתקין מעלון גם בשטחים פתוחים (לדוגמה: התקנת מעלונים בשטח של גינה בבית פרטי).

יש לציין כי בדומה לכל מכשיר חשמלי/אלקטרוני/טכנולוגי/מכאני אחר, התחזוקה של מעליות נגישות ופתרונות הנגשה שונים, מהווה מרכיב מהותי באורך המוצר המסייע לכם. בדר"כ, חברת המעליות תספק גם מענה עבור תחזוקה וטיפולים ו/או טיפולי מנע.

תחזוקה וסיוע של שירות למעליות בעת ולפני תיקונים

במידה ואתם עתידים להתקין פתרונות הנגשה שונים בביתכם/מקום עבודתכם/מוסדכם, יש תמיד להסתייע גם בחברה המספקת שירות למעליות או תיקונים/שיפוצים של מעלונים וכדומה. תחזוקה נכונה של מעלית עשויה לחולל את כל ההבדל בין פתרון הנגשה שילווה אתכם לשנים ארוכות קדימה, לבין מוצר הזקוק לתיקונים כל תקופה כזו או אחרת.

לעיתים, כשמשתמשים במוצר וחווים כשלים טכניים, שומעים חריקות/רעשים וכדומה, מומלץ "להקדים תרופה למכה" מבעוד מועד ולפני תקלה, לקרוא לאיש שירות למעליות ולבקש טיפול/תחזוקה, על פי הנדרש והמומלץ על ידי חברת המעליות. על פי רוב, בית החרושת מגדיר המלצות לטיפולי מנע, תחזוקה שוטפת ועוד. תוכלו לברר זאת מבעוד מועד ולפני שאתם רוכשים מעלון או פתרונות הנגשה אחרים למעליות. חלק מהמכשירים דורשים טיפול ותחזוקה תדירים יותר וחלק פחות. כל זאת ועוד, תוכלו לברר עם החברת המספקת שירות למעליות, שירותי הנגשה למעליות וכדומה.

אנו כאן עבור מענה לכל סוגייה ותהייה הכרוכות במעליות. צרו עמנו קשר עוד היום ואחד מנציגינו יחזור אליכם בהקדם עם הייעוץ האידיאלי עוברכם ועבור הסביבה בה אתם מבקשים להתקין פתרון הנגשה כזה או אחר.

תפריט נגישות