מוקד שירות 24/7 למעליות 03-6318163 | מכירות 052-7208866 | Hagit@berlinerltd.co.il

מוקד שרות 24/7 למעליות 03-6318163 | מכירות 052-7208866 | Hagit@Berlinerltd.co.il |

שיפוץ מעלית דקורטיבי

שיפוץ מעלית דקורטיבי (כך תעלו את ערך הנכס)

מעלית דקורטיבית היא הדרך הקלה והמהירה ביותר לעלות את הערך של כל נכס. למעשה, בעזרת השקעה קטנה ושיפורים וויזואליים במעלית הבניין, תוכלו לשדרג את השווי של הדירה שלכם באופן קל ופשוט. הנה כמה טיפים שיעזרו לכם לשפץ את המעלית בעלות נמוכה ובתקציב שמתאים לכל כיס.

החליפו את רצפת המעלית בשטיח איכותי או באריחים מעוצבים

מכיוון שכל שיפוץ מעליות מתחיל בשדרוג החלקים שהתבלו עם הזמן, החלפה של רצפת המעלית צריכה להיות הצעד הראשון שלכם. חשוב להחליף את הרצפה אשר נשחקה עם השנים בתחליפים איכותיים יותר כדוגמת אריחי קרמיקה או שטיח מאריג איכותי. בחירה בכל אחת מהאופציות הבאות תעניק לכם מעלית יפה יותר ונכס אטרקטיבי יותר.

שדרגו את המראה הישנה

שדרוג של המראה הישנה מהווה אפשרות זולה נוספת שאתם חייבים לשקול. המראה משפרת את האווירה בכל המעלית ונותנת תחושה של מעלית גדולה יותר ממה שהיא הייתה כאשר התקנתם אותה לראשונה. אגב, כיום ניתן לבחור בין שורה של מראות בכל שיפוץ מעלית ולשאול על האופציות המחוסמות – הם יבטיחו לכם גם מראה יוקרתי וגם שקט נפשי.

שנו את התאורה

התקנת מעלית מחייבת קביעה של תאורה מסוימת אולם זה לא אומר שאתם חייבים להישאר איתה לעולם. כיום ניתן למצוא מגוון של אפשרויות תאורה שאתם פשוט חייבים לשקול. החל משקועי תקרה ועד לנורות הלד הסופר חסכוניות – כל שינוי יביא לכם בשורה של ממש.  אגב, זה לא רק יעלה את ערך הנכס זו בהחלט גם אופציה להפחית את חשבונות החשמל של הבניין.

שפצו את דלתות המעלית

שיפוץ בסיסי של דלתות המעלית היא דרך נהדרת לעצב מחדש כל מעלית ישנה. על ידי צביעה של דלתות המעלית שלכם, ניתן ליצור מראה מרשים יותר ולוק מעוצב יותר – בעלות נמוכה. יחד עם זאת, מעליות ישנות רבות יאלצו למצוא פתרון מורכב יותר כגון החלפת המעלית. זאת משום שלא תמיד ניתן לצבוע דלתות שניזוקו מקורוזיה.

התקינו לוח תצוגה דיגיטלי מהדור החדש

לוח תצוגה מרשים מהווה את ההבדל בין מעלית ישנה לבין מעלית מעוצבת בקפידה. על ידי התקנה של לוח דיגיטלי מרשים והוספה של מערכת כריזה בין קומות, ניתן לשפר את החזות החיצונית והפנימית של המעלית שלכם. כל זאת, ירשים את הבאים לבניין ויאפשר לכם לעלות את הערך הסופי של כל נכס.

הוסיפו תריס מעוצב למזגן והתאימו את התקרה לקונספט הנבחר

אם בעבר התקנת מעלית הייתה מחייבת אתכם לבחור במאוורר תקרה מכוער, כיו ניתן להחליפו במערכת המיזוג החכמה. כך שבמקום פתח רועש במרכז המעלית, ניתן להוסיף חלונית דקורטיבית בצד המעלית ולהפוך כל מעלית ישנה למעוצבת וקרירה. ניתן גם להחליף את הצבע של התקרה, ולהתאים אותו לקונספט הנבחר.

תפריט נגישות