מוקד שירות 24/7 למעליות 03-6318163 | מכירות 052-7208866 | Hagit@berlinerltd.co.il

מוקד שרות 24/7 למעליות 03-6318163 | מכירות 052-7208866 | Hagit@Berlinerltd.co.il |

איך בוחרים מעלית?

איך בוחרים מעלית?

כאשר מדברים על התקנת מעליות, ישנם כמה נקודות שחשוב לקחת בחשבון. המעליות הן אמצעי תחבורה מרכזי וחיוני בבתים, מבני מסחר, משרדים ועוד. הן מספקות לנו גישה לכל הקומות ומאפשרות לנו להגיע למקומות שאינם נגישים על ידי הליכה רגילה.

במאמר זה, אנו נעסוק בכל הנושאים הקשורים להתקנת מעליות. נספק מידע רלוונטי על סוגי מעליות שונים, התהליך הדרוש להתקנתן, וכן טיפים חשובים לשמירה על מעליות עם תפקוד מיטבי. נציג גם תשובות לשאלות נפוצות ונתן המלצות על כלי וחומרים הדרושים להתקנה מוצלחת.

סוגי מעליות

קיימים מספר רב של סוגי מעליות המתאימות למגוון צרכים. הם משתנים בעיצובם, בגודלם, ובטכנולוגיות המובנות בהם. להלן רשימה של סוגי מעליות נפוצים:

מעליות חשמליות: מעליות אלו משתמשות בחשמל כדי להזיז את המעלית. הן מיועדות לשימוש בבתים ובמבנים קטנים.

מעליות הידראוליות:

מעליות הידראוליות הן מערכת מעליות שבהן משמשים נוזלים כדי להעביר את המשקל של המעלה והנוסעים שבה. הנוזל הוא דרך כלל שמן, אשר נכנס לתוך משאבת מערכת המעלית ונדחף לתוך משאבה אחרת, כמו גם צינורות ומכשירי בקרה. כאשר הנוזל מתקבל על ידי המשאבה, הוא דחוף באמצעות המשאבה ונוצר דחיסה תחת לוח המעלית. הדחיסה הזו מאפשרת למעלית להתקדם כנגד הכוח הכבד ולהרים את המעמד שבו עומדת.

במעליות הידראוליות, חלק מהמערכת הינו מנוע שמנער את המשאבה ההידראולית ומספק את הכח הנדרש כדי להרים את המעלה. חלק זה יכול להיות מופעל על ידי מפעיל ידני או יכול להיות מחובר למערכת בקרה אוטומטית שתבצע את הפעולה באופן אוטומטי. המערכת האוטומטית מספקת אפשרויות נוספות לקבלת תוצאות מיטביות יותר ולשיפור היעילות והביצועים של המעלית.

המעליות הידראוליות נחשבות למעליות יעילות ועמידות יותר ממעליות מכניות מסיבה כי הן משתמשות בפחות חלקי תנועה ופחות רגישות

ברלינר היא חברת מעליות המובילה בתחום התכנון והתקנת מעליות בישראל. אנו מציעים פתרונות מותאמים אישית לצרכי הלקוחות שלנו, החל מהתכנון ועד להתקנת המעליות עצמן. השילוב בין הטכנולוגיות המתקדמות ביותר והמומחיות הרבה של צוות המקצוענים שלנו מאפשר לנו להבטיח ללקוחותינו מעליות בטוחות, אמינות ויעילות. אם אתם מחפשים חברת מעליות שתספק לכם את הפתרונות הטובים ביותר לצרכיכם, ברלינר היא הבחירה הנכונה עבורכם

תפריט נגישות