מוקד שירות 24/7 למעליות 03-6318163 | מכירות 052-7208866 | Hagit@berlinerltd.co.il

מוקד שרות 24/7 למעליות 03-6318163 | מכירות 052-7208866 | Hagit@Berlinerltd.co.il |

הכל על שיפוץ ותחזוקת מעליות בבניינים

הכל על שיפוץ ותחזוקת מעליות בבניינים רבי קומות

בבניינים רבי קומות אנו נוטים לראות שחיקה תכופה יותר במנגנון המעלית ולפעמים גם ברמת התקינות שלה. הסיבה לכך אינה נובעת רק ממספר הדיירים בבניין, אלא גם מהיקף השימוש אשר נעשה בה בכל יום שגרתי. לשם כך, חשוב לתחזק את המעלית כהלכה(למידע נוסף על תחזוקת מעליות הקליקו כאן) ולבצע מספר תהליכי שימור על בסיס קבוע. הנה כמה מהבולטים שבהם.

הקפידו על בקרת איכות כבר מהיום הראשון

מיד לאחר התקנת המעלית ובטרם אתם מתחילים להשתמש בה, בקשו מטכנאי מוסמך לבצע תהליך של בקרת איכות ולבדוק את תפקודה. שימו לב למשך הזמן שלוקח לה לעבור בין הקומות, לרעשים שהיא משמיעה רגע לפני העצירה ולכל דבר שעלול לרמוז על התקנת מעלית קלוקלת.

בדקו באופן קבוע את הכבלים של המעלית

הכבל הוא אחד האביזרים החשובים ביותר בכל מעלית והדרך שלכם לשמור על בטיחותכם. לכן, בדקו שהוא מתוחזק כיאות בכל טיפול. בקשו לקבל דוח אודות רמת החיכוך ושימו לב שמשתמשים בנוזלי סיכה איכותיים בכל בדיקה תקופתית. כך תדעו שהוא פועל כהלכה ומצליח לשנע את הדיירים בבטחה אל הקומות הגבוהות ביותר בכל בניין.

שפצו באופן קבוע את מנוע המעלית

מכיוון שכל שיפוץ מעליות מתחיל ונגמר באיכות המנוע, חשוב שתשפצו אותו באופן איכותי. במידת הצורך, ניתן להחליף אותו או להחליף חלקים ממנו אך רצוי לוודא שמדובר בחלקים מקוריים אשר תואמים את האפיון המדויק של כל יצרן. במרבית המקרים, שיפוץ קבוע של מנוע המעלית יאפשר לכם לשמור על תקינותה למשך שנים רבות ויחסוך לכם כסף רב בהמשך הדרך.

שמרו על מראה אסתטי ולוח תצוגה ברור

בלא מעט מקרים ניתן להימנע משיפוץ מעליות הבניין על ידי תחזוקה קלה ופשוטה. הימנעו מכל כניסה של נוזלים לפיר המעלית או לאזור הדלתות, נקו באופן קבוע את לחצני המגע והקפידו להעביר מטלית יבשה על לוח התצוגה. באופן זה, תוכלו לשמור על רמה גבוהה יותר של בטיחות וליהנות ממעלית שנראית נפלא גם לאחר שנים רבות של שימוש תכוף.

אל תשכחו את המעליות של דירות הפנטהאוז

ברבי קומות אנו מבחינים בדירות רבות שחיברו אותן ובלא מעט דופלקסים שמחזיקים מעלון ביתי. גם דירות הפנטהאוז אשר בקומות הגבוהות עושות שימוש במעלון שכזה, אולם בלא מעט מקרים מזניחים את התשתית הבסיסית ומסתכנים באסון של ממש. חשוב לזכור שגם מעלון ביתי זקוק לפיקוח דו שנתי ואסור להסתכל רק על האספקטים הוויזואליים שלו.

תפריט נגישות