מוקד שירות 24/7 למעליות 03-6318163 | מכירות 052-7208866 | Hagit@berlinerltd.co.il

מוקד שרות 24/7 למעליות 03-6318163 | מכירות 052-7208866 | Hagit@Berlinerltd.co.il |

סוגי מעליות לבית פרטי מהם הפתרונות האפשריים

סוגי מעליות לבית פרטי – מהם הפתרונות האפשריים?

אין ספק שמעלית לבית היא דרך נהדרת לשדרג את איכות החיים שלכם ולהעלות את הערך של כל נכס. העובדה שיש מגוון של סוגי מעליות לבית פרטי, דופלקסים ויחידות דיור – הופכת את הבחירה לקלה יותר מאי פעם. אז איך גם אתם תבחרו את המעלית הביתית הבאה שלכם? הנה מגוון של אפשרויות שיתאימו לכל צורך פונקציונלי ודקורטיבי כאחד.

מעלית פנימית – לעלות ולרדת בלי לצאת מהדירה

במידה ויש לכם פיר קיים או מקום שניתן לחצוב בו פיר חדש, נראה שמעלית הפנימית היא הפתרון בעבורכם. ניתן להשתמש בגרם המדרגות הישן כפלטפורמה להצבה של פיר חדש, לבחור את העיצוב הייחודי שמתאים לבית שלכם וליהנות מפתרון פונקציונלי שפשוט נראה נפלא. כדאי לזכור שיש מגוון של סוגי מעליות לבית פרטי ולכן אין שום סיבה שתתפשרו על עניין העיצוב או המחיר – בדרך להגשמת החלום הקטן שלכם.

חשוב לזכור: מעלית פנימית עשויה לתרום לכל יושבי הבית ולהפוך את מתחם המגורים לידידותי יותר למבוגרים או לבעלי מוגבלויות. כך, שהיא פתרון שמומלץ לשקול בכל שלב בחיים.

מעלית חיצונית – פתרון אידיאלי לבתים פרטיים

מעלית חיצונית עשויה להיות פתרון נהדר לבתים פרטיים אשר אינם מתאימים לחפירה של פיר חדש אך עדיין רוצים ליהנות מכל היתרונות של מעלית חדשה. מעלית חיצונית מתאימה למי שמבקש ליצור פרטיות גדולה יותר בכל רחבי הדירה ולכן היא הבחירה הראשונה של בעלי וילות ובתים פרטיים אשר משכירים את דירתם לדיירי משנה, כך שניתן לעלות מבחוץ ישירות לקומה המתאימה או אפילו ליחידת הדיור הרצויה.

חשוב לזכור: יש ששפע של סוגי מעליות לבית פרטי אולם לא כולם יתאימו לבית שלכם. מעלית ביתית אשר ממוקמת מחוץ לדירה, מהווה פתרון אופטימלי לחללים חיצוניים מרווחים או לכאלו שלא יעמדו בקונסטרוקציה נוספת.

מעלון מעוצב – פתרון דקורטיבי לכל דופלקס

מעלון מעוצב מהווה אפשרות שמתאימה למגוון של דופלקסים ועשוי לשמש גם בתים פרטיים קטנים יותר. אין צורך ביצירה של כל שינוי במעטפת החיצונית של הדירה ובניגוד לעבר – ניתן לסיים את כל התהליך בתוך מספר ימים בלבד. התקנת מעלון פשוטה, אינה לוקחת זמן רב משום שהיא אינה מחייבת יצירה של תשתיות חדשות, מה שהופך אותה לפתרון נפלא לשורה של מבנים דו מפלסיים.

חשוב לזכור: מעלון מעוצב מוסיף יוקרה על זמנית בכל חלל ותורם לנוחות הגישה שלכם לכל אזור. כיום ניתן למצוא מגוון של מעלונים שקופים, בטוחים והכי חשוב: נראים מושלם. כך שכבר לא צריך להתפשר על התוצאה הסופית.

לסיכום, יש מגוון של סוגי מעליות לבית ולא מעט אפשרויות שמתאימות במיוחד לדירה שלכם. חשוב לקחת בחשבון את גודל החלל העומד לרשותכם, את העדפות העיצוביות שלכם ואת הצרכים האובייקטיביים שקיימים בכל מבנה. רק לבסוף, יש לבחור את המעלית שמתאימה לכם

תפריט נגישות