מוקד שירות 24/7 למעליות 03-6318163 | מכירות 052-7208866 | Hagit@berlinerltd.co.il

מוקד שרות 24/7 למעליות 03-6318163 | מכירות 052-7208866 | Hagit@Berlinerltd.co.il |

כל מה שרציתם לדעת על שיפוץ מעליות

כל מה שרציתם לדעת על שיפוץ מעליות ולא היה לכם את מי לשאול

המעלית היא ללא ספק אחד האזורים החשובים ביותר בכל בניין. העובדה שהיא משמשת אותנו בתכיפות גבוהה גורמת לה להישחק עם הזמן ומאלצת אותנו לבצע טיפולים משמרים ושיפוצים של ממש. משום כך, ביקשנו מיועצי המעליות של חברת ברלינר לענות על כמה שאלות שמטרידות כל בעל בית ודייר בישראל.

כדאיות כלכלית – שיפוץ מעליות מול התקנת מעלית חדשה

בכל הנוגע לכדאיות הכלכלית של העניין, שיפוץ המעלית שלכם זו ללא ספק הבחירה המשתלמת ביותר שאתם יכולים לעשות. התקנת מעלית חדשה היא הוצאה גבוהה בעשרות אחוזים מכל שיפוץ ובלא מעט מקרים – ניתן להגיע לתוצאות דומות בעלות מינימלית. לכן, לפני שאתם בודקים כמה עולה מעלית חדשה, בדקו כמה יעלה לכם לשפץ את המעלית הקיימת.

משך הזמן שבו לא תוכלו להשתמש במעלית

למרות שכל תהליך של שיפוץ מעליות הבניין יאלץ אתכם להשתמש בגרם המדרגות, לא מדובר על השבתה של ממש. כיום ניתן לבצע את השיפוצים השונים במספר של שלבים ולהתאים את כמות הביקורים של כל טכנאי לצרכי הדיירים. ברוב המקרים, כל תהליך שכזה אינו צפוי לעלות על שלוש שעות, אך מומלץ לוודא זאת בטרם אתם מתחילים בשיפוץ עצמו.

לעיתים אפשר להתמקד רק בצד הוויזואלי

מכיוון שמרבית המעליות בישראל מתוחזקות ברמה נאותה והביקורת הדו שנתית דואגת לבטיחות מלאה, ניתן להתמקד בצד האסתטי של המעלית. בלא מעט מקרים ניתן יהיה להחליף את שטיח המעלית, תאורת הפנים או את המראה הישנה ולזכות בחזות נהדרת גם למעלית ותיקה. שיפוץ שכזה מאפשר לכם לשדרג את המראה של הלובי ופנים הבניין בהשקעה נמוכה.

השיפוץ משפיע לטובה על ערך הדירה

מכיוון שכל שוכר או רוכש פוטנציאלי בודק תחילה את מצב הבניין, שיפוץ מעליות זו דרך נהדרת להעלות את ערך הדירה. העניין הוא קריטי במעליות של בניינים משותפים ישנים, אך בהחלט עניין ששווה לשקול גם במעליות פנים דירתיות. השיפוץ מעלה את הערך של כל דירה ומהווה השקעה נהדרת בעתיד הנכס שלכם.

חשוב לבחור את בעל המקצוע ולהתעקש על אחריות

לא לכל חברת אחזקה יש את הכלים או את הידע לבצע שיפוץ מעליות, כך שכדאי לבחור בחברה שמתמחה בכך. יתרה מכך, חשוב לקבל תעודת אחריות על כל תיקון ולדעת שמי שביצע את התקנת המעלית הוא גוף מוסמך. בחברתנו תמצאו מגוון של יועצים מוסמכים וטכנאים אשר עובדים על פי התקנים המחמירים ביותר בישראל.

תפריט נגישות