מוקד שירות 24/7 למעליות 03-6318163 | מכירות 052-7208866 | Hagit@berlinerltd.co.il

מוקד שרות 24/7 למעליות 03-6318163 | מכירות 052-7208866 | Hagit@Berlinerltd.co.il |

רעיונות לשיפוץ המעלית הקיימת בבניין

רעיונות לשיפוץ המעלית הקיימת בבניין

שיפוץ מעליות ישנות מהווה אספקט בטיחותי ראשון במעלה ולדרך נהדרת לשפר את החזות של לובי הבניין שלכם. מעבר להיבט הדקורטיבי אשר טמון במהלך שכזה, שיפוץ איכותי מאפשר לכם לחסוך בהוצאות של התקנת מעלית חדשה וחוסך לכם לא מעט כסף. אז רגע לפני שאתם הולכים לברר כמה עולה מעלית חדשה, הנה כמה רעיונות לשיפוץ המעלית הישנה שלכם.

דלתות המעלית – שדרוג הרושם הראשוני בעלות מינימלית

דלתות מחלידות גורמות ללובי של הבניין שלכם להיראות ישן ומוזנח. על ידי צביעה של הדלתות או החלפתן בדלתות חדשות ניתן לחדש את המעלית ולספק לה מראה עדכני במיוחד. כדאי לדעת שהדלתות הן חלק אינטגראלי מהמעלית וקובעות במידה רבה את ביטחונם של המשתמשים בה. לכן, חשוב לבחור בחלקים מקוריים או להשתמש בתחליפים אשר מאושרים על ידי היצרן.

החלפת תאורה ושימוש בטכנולוגיית הלד

טכנולוגיית הלד נכנסת למעליות החדשות ומאפשרת לכם ליהנות מתאורה ירוקה וידידותית לסביבה תוך שמירה על מראה מחמיא. כדאי להתאים את עוצמת התאורה לפלטת הצבעים השולטת בתוך המעלית כמו גם לגודלה ולרוחבה. החלפה תאורה היא אולי צעד קטן אך היא בעלת אימפקט משמעותי אשר שמורגש באופן מיידי ותורמת אף לצמצום הוצאות החשמל של הבניין שלכם.

החלפת משטח הרצפה

ריצוף המעלית הוא אחד החלקים הראשונים להתבלות עקב שימוש תכוף, כתמי קפה וסדקים אשר נובעים מהובלות ומשיפוצים אשר מתקיימים בבניין. על ידי החלפת המשטח הקיים באריחי שיש יוקרתיים ניתן ליהנות ממראה מרשים אשר משדר יוקרה.

משום שהמעלית אינה נחשבת לחלל גדול, אין כל צורך להשתמש במספר גבוה של אריחים ולכן ניתן ליהנות משדרוג זול ומהיר. התקנת שטיח נחשבת לאפשרות נוספת. היא מועדפת על ידי בנייני משרדים אשר רוצים לשמור על שפה עיצובית אחידה בין המשרדים השונים וליצור מראה אורגני בין כל החללים של הבניין.

החלפת התצוגה של הקומות

תצוגת הקומות היא דרך נהדרת לשלב בין צרכים פונקציונליים לצרכים דקורטיביים ולאחד הדברים הראשונים שאנו מבצעים בשיפוץ של מעליות ישנות. כיום יש מגוון של אפשרויות להתאמת התצוגה לצרכים הוויזואליים שלכם וניתן אף לקבל התרעה קולית עבור מבוגרים או בעלי מוגבלויות. תצוגה ברורה וגדולה אשר מתפרסת על מסך לד משוכלל היא ללא ספק אופציה נהדרת עבור שיפוץ ושדרוג של מעליות קיימות.

החלטתם שאתם רוצים לשפץ את המעלית שלכם? אנו נשמח לעמוד לרשותכם ולהציע לכם הצעת מחיר משתלמת במיוחד. השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם האפשרי.

תפריט נגישות